Gå til innhold

Hva spiser du på nå, eller hva spiste du nettopp? Tipper mange småspiser jevnt hele tiden i disse dager ;D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Uff, har snoket i hele dag ;)

 

Har hatt i meg alt fra en sjokoladenisse (en stor hul en fra en sjokoladefabrikk i Belgia, gørrgod) til julekaker, pluss litt smågodt og potetgull nå til kvelds..



Anonymous poster hash: 420b3...fb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is med plomme medaira :D

 

Avsluttet med litt chips & Pepsi Max til filmen Hjemme Alene. Meg og 9 åringen :)

 

Anonymous poster hash: 7071c...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lyst til å ha lyst på chips, sjokolade og brus - det orker jeg ikke så jeg spiser eplebiter, pærebiter og plommetomater sammen med en kopp te og noen ostebiter. Graviditet gjør mye rart med en....

 

Halsbrann er teit og ødelegger julefråtsingen!

 

Anonymous poster hash: c40a0...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker en kopp te, spiser diverse småkaker og er generelt småkvalm etter en dag med småspising og masse sjokolade. Føler liksom kiloene renner på her. Herlig, herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å ha lyst på chips, sjokolade og brus - det orker jeg ikke så jeg spiser eplebiter, pærebiter og plommetomater sammen med en kopp te og noen ostebiter. Graviditet gjør mye rart med en....

Halsbrann er teit og ødelegger julefråtsingen! Anonymous poster hash: c40a0...c14

Halsbrann er helt forferdelig! Spiste bare gulost på brødskiva den siste tiden av svangerskapet. Og drakk melk. Føler med deg!

 

Anonymous poster hash: 7c4d1...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har veldig lyst til å ha lyst på chips, sjokolade og brus - det orker jeg ikke så jeg spiser eplebiter, pærebiter og plommetomater sammen med en kopp te og noen ostebiter. Graviditet gjør mye rart med en....

Halsbrann er teit og ødelegger julefråtsingen! Anonymous poster hash: c40a0...c14

Halsbrann er helt forferdelig! Spiste bare gulost på brødskiva den siste tiden av svangerskapet. Og drakk melk. Føler med deg!

 

Anonymous poster hash: 7c4d1...284

Takk!:-) Er veldig uvant å ikke klare å spise den gode julematen. Men det er virkelig ikke verd våkenettene! Frukt og ost er overraskende godt å småspise på da:-)

 

Anonymous poster hash: c40a0...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...