Gå til innhold

Bare jeg som synes det er helt greit med grønn jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke hvit jul. Synes det er nydelig med snøfritt vær. Mange pluss er det også, helt greit. Vi får heldigvis kort vinter i år!!

Anonymous poster hash: 59c1d...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg bodde i utlandet syntes jeg det var helt greit, men etter å ha flyttet hjem vil jeg gjerne ha snø. Det har jeg også, men det regner jo hver dag!!!

Jeg og vi elsker vinteren fordi vi går mye på ski, aker, lager huler, borger, hopp sammen. Koser oss alltid ute på vinteren!!

Anonymous poster hash: efb25...f40
Skrevet

Jeg vil ha sommer, sol og lettkledde dager. Drittlei av jula lenge før desember. Bare så vidt jeg fikk meg til å dra frem litt julepynt i siste liten

Anonymous poster hash: 9752a...677

Skrevet

For min del kan jula godt være grønn, men det tør jeg ikke si høyt. Jeg har mann og barn som er "snøavhengige", så vi feirer jul på hytta for å komme til snøen. 

Anonymous poster hash: 96570...b01
Skrevet

Synes det er helt fint. 9 plussgrader og sol passer meg perfekt. Går turer i skogen, på fjellet osv :)

Anonymous poster hash: b51d9...dac

Anonymous poster hash: b51d9...dac

Skrevet

Jeg skulle eeegentlig ønske at det var hvit jul, men siden dette er første julen/vinteren med førerkort, er det veldig greit at jeg slipper å kjøre på snø og is. Veiene her jeg bor er ganske udugelige i utganspunktet, og det har vært en god del kjøring. 

Men, jeg ønsker meg fortsatt litt snø. Om så bare for noen dager. 

Anonymous poster hash: 3fcfb...ad3
Skrevet

Kjipt at ikkje eldste kan få prøve sine første ski, som ho fekk i julegåve, ellers heilt ok :)

Skrevet

Ja, bare deg. Hater grønn jul :( neste år blir det fjellet!!!!

Anonymous poster hash: 6ae98...6c8

Skrevet

Jeg får ikke skikkelig julestemning uten snø.. Godt jeg bor på fjellet og snøen laver ned :)

Anonymous poster hash: 095b7...bde
Skrevet

herlig å slippe å måke snø, balansere på isen for å ikke brekke nakken.. og fryse i hjel når man venter på bussen :)

Skrevet

Herlig. Kan fly på fjellet og i skogen uten problemer. Her blir det nesten aldri skiføre likevel, bare kaldt og slapsete.

Skrevet

Aldeles nydelig med grønn jul :D måtte dette vare frem til våren :)

Hater snø, kulde og slaps . For ikke glemme holkeføre med fare for beinbrudd :(

Anonymous poster hash: 442d5...39b

Skrevet

Ferdigmåka er best. Snø skal oppsøkes. I dag så jeg en jogger i kortermet og i går plukke jeg in fersk persille fra hagen.

Skrevet

Ferdigmåka er best. Snø skal oppsøkes. I dag så jeg en jogger i kortermet og i går plukke jeg in fersk persille fra hagen.

plukket jeg inn

Skrevet

Ja, deilig med snøfrie veier :)

Anonymous poster hash: d3282...c3c
Skrevet

Ja!!! Det et bare deg!! :( neida er sikkert mange fler, men jeg furter nok for alle sammen! Vil ha hvit jul!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...