Gå til innhold

Jeg er utakknemlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nesten bare drit til jul. Synes selv jeg har kjøpt fine ting, men blir avspist med ting som er kjøpt i utlandet og ikke kan byttes, og som trolig er verdt nix og nada. Den ene gaven er allerede kastet. Det er tanken som teller og alt det der, men synes det blir veldig feil når det blir veldig store skjevheter på hva man gir og får tilbake. Dette er fra folk som har god råd, så det er ikke det som er problemet heller.. 

Jeg er utakknemlig og innrømmer det. 

Anonymous poster hash: cc1f0...e49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksempler på "drit" ?

Anonymous poster hash: 2cf1d...e41
Skrevet

Er jo uansett litt spesielt at man kjøper gave man ikke kan bytte da.

I fjord kjøpte jeg en jakke til neven min, fikk ikke byttet den. Så da tok jeg den selv og kjøpte en ny gave, trodde det var normalt og kjøpe noe som kunne byttes(meste parten da)

Er også forskjell på og være skuffet og utakknemlig, syns du kansje heller virker skuffet.

Anonymous poster hash: d56eb...067

Skrevet

Kan jo være fine ting som er kjøpt i utlandet da, forskjell på ting kjøpt ex på liberty i London og syden-crap. så det at julegaver skal kunne byttes uansett er jeg ikke helt med på....

Skrevet

Fikk nesten bare drit til jul. Synes selv jeg har kjøpt fine ting, men blir avspist med ting som er kjøpt i utlandet og ikke kan byttes, og som trolig er verdt nix og nada. Den ene gaven er allerede kastet. Det er tanken som teller og alt det der, men synes det blir veldig feil når det blir veldig store skjevheter på hva man gir og får tilbake. Dette er fra folk som har god råd, så det er ikke det som er problemet heller.. 

Jeg er utakknemlig og innrømmer det. 

Hmm, jaja.. Gratulerer med det.

Skrevet

Har du vært slem pike ;-)

Anonymous poster hash: 94e9c...bf4

Skrevet

Ja, #3 det er nok kanskje skuffet. Blir egentlig oppriktig lei meg fordi jeg synes det viser at den som gir gaven ikke egentlig verdsetter deg mer enn å kjøpe noe for en slikk og ingenting som ikke kan byttes. 

#2. Vil ikke gå i detaljer. Redd for at en av de det gjelder leser her. Men det er typisk noe som man kan kjøpe for 15-20 kroner og som er såpass spesielt at det er vanskelig å få det til å klaffe. Og ja; det er en usmakelig kopi av noe.

Skrevet

Kan jo være fine ting som er kjøpt i utlandet da, forskjell på ting kjøpt ex på liberty i London og syden-crap. så det at julegaver skal kunne byttes uansett er jeg ikke helt med på....

Ja, det var mer det siste. Kjøpt i Syden. En billig kopi.

Skrevet

Dette er et typisk eksempel på at det er tanken som teller. Noen ganger har tanken helt tydelig vært at hovedsaken er at gavene skal gjøres unna raskest og billigst mulig uten noe fokus på hva mottageren ønsker.

Noen ganger kan man bomme totalt med en gave, selv om man har lagt omtanke i det, men det virker ikke som det var tilfelle for hi.

Anonymous poster hash: 76d25...4fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...