Gjest Fru Banderas Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hvis noe du virkelig virkelig har ønsket deg i mange mange år (en spesiell reise, som kun kan skje på en spesifikk tid på året, et visst år) plutselig viser seg å kunne oppfylles fordi -barnevakt bare plutselig ordnet seg til akkurat da -ferie er innvilget akkurat da Ville du da brukt... over 20.000 på seks dager på å gjøre akkurat det?
frk Nilsen Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Hvis jeg hadde hatt pengene, uten tvil JA!
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Ja, kan faktisk ikke se en eneste grunn til hvorfor du skal la være.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Hvis jeg hadde økonomi til det, absolutt!
Gjest Fru Banderas Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Grunner til å la være: 1) Jeg er ikke stinn av penger 2) Det er langt å reise, så av 7 disponible dager blir det bare ca. 4 eller MAKS 5 igjen på stedet 3) Kan ikke komme på noe mer
Gjest Fru Banderas Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 ...og tjue tusen på fire dager, det er en del for en student.
Gjest Fru Banderas Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Men det er VM for helvete, og det er bare hvert fjerde år, og det er ca. to ganger pr. menneskelig livsalder i Brasil. Og jeg er spansk. Og Spania er (selvsagt) med.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Grunner til å la være: 1) Jeg er ikke stinn av penger 2) Det er langt å reise, så av 7 disponible dager blir det bare ca. 4 eller MAKS 5 igjen på stedet 3) Kan ikke komme på noe mer Ja, okay - men se bort fra de grunnene, da! Og når jeg ser hvor du skal, kan jeg informere om at mannen min skal akkurat det samme, til tross for at jeg ser for meg livet med tre unger alene i over en uke i varmen, men dere fortjener det - begge to! Hvis du kan dra uten at det går på bekostning av mat og alt det der, synes jeg du skal.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Brasil. You had me at "Hello". Eller Brasil, i dette tilfellet.
Mama Christmas Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Hadde jeg hatt mulighet til det, så absolutt! Dro forøvrig et lignende stunt i 2006, brukte bortimot 20.000 kroner, om ikke litt mer og, til en 10 dagers tur til Island, landet jeg har drømt om å oppleve siden jeg var liten. Student og lutfattig, men spinket og sparte det jeg kunne, og da feriepengene kom dro jeg Resten av året levde jeg på stort sett nudler og knekkebrød, men det var så verdt det! Har aldri angret, og lever fortsatt på fantastiske minner fra turen. Så ja, JA! Grip sjansen om du har den!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 Vi havnet i Barcelona dagen før finalen i fotball wm og den stemningen som var der når de vant kan ikke sammenlignes med noe. Selv for meg som ikke er nevneverdig fotballfan stod på tærne i minuttene før dommern blåste av Enkelte ting er once in a lifetime og så lenge du ikke får problemer med lån, evne til å brødfø deg selv og eventuelt avkom, så sier jeg Go for it!
Ugl@ ruger... Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 Ja, hadde glatt gjort det. 20 000 er ikke noen ille sum heller når det kommer til reise og ferie. :-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. desember 2013 #15 Skrevet 26. desember 2013 Hvis noe du virkelig virkelig har ønsket deg i mange mange år (en spesiell reise, som kun kan skje på en spesifikk tid på året, et visst år) plutselig viser seg å kunne oppfylles fordi -barnevakt bare plutselig ordnet seg til akkurat da -ferie er innvilget akkurat da Ville du da brukt... over 20.000 på seks dager på å gjøre akkurat det? Hm, spør deg selv om du vil angre hvis du lar være å dra. Hvis "ja" så har du svaret ditt der. Hvis "mjoa" så kanskje satse på at sjansen byr seg en seinere gang.
sug lut Skrevet 26. desember 2013 #16 Skrevet 26. desember 2013 Har du mulighet til det økonomisk så selvsagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå