Gå til innhold

Hvor langt på vei tror du jeg er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror man automatisk sammenligner med seg selv i tidligere svangerskap. Jeg merket også stor forskjell - spesielt i starten og syntes at jeg ble stor veldig fort. Men etter å ha fått mange kommentarer på at jeg hadde liten mage (ingen på at den var stor), eller bare "søt" ev. at det begynte å bli tydelig, så har jeg klart å la det ligge.

Jeg trives egentlig med å ha en mage som synes at er en gravidmage, ikke bare julemat. Hehehe!

Synes magen din var fin, jeg. Ikke stor, men en fin kul har du fått! :)

Jeg ville nok tippet en god del uker kortere på veg basert på min egen mage ;)

Lykke til videre med svangerskapet! :) Og det nytter ikke høre på alle som kommenterer om mener noe om magen. Da er det fort å bli litt sår på det området.

Skjønner ikke hvorfor folk som skal kommentere (uppfordret) ikke bare kan komme med en positiv kommentar istedenfor å si noe om de mener den er stor eller liten. Det er jo så individuelt!

(meg med bildet)

Anonymous poster hash: 35603...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den magen var jo bitteliten... 

Ville gjetta ca 15 uker dersom du ikke hadde avslørt det allerede

Anonymous poster hash: d13f9...424
Skrevet

Du har en kjempefin mage, du med bildet, den kan du være stolt over! Jeg føler også at jeg nok ser litt mer oppblåst ut enn gravid og føler meg derfor ekstra lite fin. Særlig da jeg har bitt litt mer rund i ansiktet og det synes jeg ikke at jeg kler... Men det er jo verdt det for en fin gave! Masse lykke til videre i svangerskapet du også!

Anonymous poster hash: dc3bf...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...