Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Vi skal ha juleselskaper om noen dager. Da blir vi ca 20 stykker, barn og voksne. Noen som har tips til gode desserter? Hva ville du helst fått servert? Jeg er ikke håpløs på kjøkkenet så regner med at jeg kan få til det meste. Anonymous poster hash: 1c635...c99
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 En av gjestene lever foresten på ekstrem lavkarbo. Finnes det lavkarbodeserter? Anonymous poster hash: 1c635...c99
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Fruktsalat.... Anonymous poster hash: d1415...5fd
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Fruktsalat.... Anonymous poster hash: d1415...5fd Fruktaslat er godt, men de fleste av oss har spist det før i jula og da gjerne som tilbehør til noe annet. Bare Fruktaslat er ikke så veldig "festlig". Det blir litt for mye av en hverdagsdessert. Anonymous poster hash: 1c635...c99
Gjest usababy Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Riskrem med jordbærsaus. Enkelt å lage nok av til mange.
frk Nilsen Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Smuldrepai med blåbær og vaniljekesam Så tar du en skål(av hver) med bær, hakket mørk sjokolade og hakkede mandler ved siden av, ekstra tilbehør til paien og da kan den på lavkarbo ta litt av bærene Endret 25. desember 2013 av frk Nilsen
Jippipippi Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Panna cotta med bringebær saus, enkelt og godt
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Lag to brødformer med karamellpudding. Kan lages dagen i forveien. Serveres med pisket krem. Anonymous poster hash: 1d443...542
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Lag to brødformer med karamellpudding. Kan lages dagen i forveien. Serveres med pisket krem. Anonymous poster hash: 1d443...542 Vurderer det, men da har jeg lyst til å gjøre noe ekstra ut av puddingen. Munter er jo godt til. Det kan iffe den opp litt og hun som spiser lavkarbo kan spise munter med krem om jeg dropper sukkeret i kremen regner jeg med. Anonymous poster hash: 1c635...c99
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Jeg skal lage mandelkjernepudding, med hakkede mandler og karamellsaus Anonymous poster hash: e8a5e...18a
smurfis Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Pannacotta er super godt og super enkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå