Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Har ei lita på 9 uker som bare blir verre og verre. Hun sover omtrent ingenting og bare ligger å smågulper opp i munnen hele tiden, som hun svelger ned igjen. Antageligvis er det derfor hun aldri klarer å sove. Hun skriker og skriker for hun er så overtrøtt og klarer ikke å finne roen samme hva vi gjør. Hun spiser omtrent ikke lenger for hun er så trøtt og frustrert. Det begynte så smått for et par uker siden,men har bare tiltatt. Nå er det skikkelig ille. Nå nettopp mistet hun nettopp pusten for hun klarte ikke svelge unna. Anonymous poster hash: 6e4dc...67f
anonymemammaen Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Hvorfor spør du her? Ring momentant. Det trenger ikke være noe kjempe alvorlig, men barnet deres plages jo veldig med noe om hun knapt spiser og sover samt gulper/kaster opp hele tiden. Lykke til!
Honningmelon Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Høres nesten ut som refluks. Vi ble innlagt på sykehus pga dette, så snakk med lege.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Høres ut som refluks, ja. Veier dere hn? Har hn gått ned i vesten? Jeg veier min ofte fordi han gulper for mye og tåler ikke å drikke mye for da kaster han alt opp igjen. Han sover også veldig dårlig. Anonymous poster hash: e38fc...6c5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Pass på at hun ligger med hodet høyt. Spesielt etter måltidene. Jeg haddetatt og veid så sn art som mulig. Kontakt gjerne legevakten hvis du føler for det. Anonymous poster hash: e38fc...6c5
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Ble bare avfeid på legevakten Var ingenting de kunne hjelpe med. Kjenner at jeg er fortvilt nå Hi Anonymous poster hash: 6e4dc...67f
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Da reiser du bare ned:)
Hjertefru Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Bør jo taes alvorlig hvis et så lite barn ikke får i seg melk! De små blir fort dehydrert...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 under 3 måneder så ringer du sykehuset hvor du føda, det fikk jeg beskjed om Anonymous poster hash: 46909...16a
Stella&My+2 Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Ring fødested når hun er så liten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå