Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby

Lulusen

Anbefalte innlegg

Lykke til lulusen ❤️

Jeg er hjemme fra jobb i dag, fryktelig deilig selv om formen ikke et helt bra. Best når jeg ikke beveger meg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EM86; for en situasjon du er i :( håper dere finner ut av det uten at det blir alt for vondt. Bor dere sammen enda?

Det er mye som er normalt jenter - vi krysser fingrene for at alt vi opplever er noe kroppen må gjennom på veien mot en nydelig liten  :babysmokk:

Vi bor sammen enda ja :(  Jeg har ikke funnet noe sted enda og det er en del papirarbeid som skal fikses på NAV her vi bor nå, må snakke med banken ang lån (har kun penger på BSU og de kan jeg jo ikke bruke), si opp barnehagen, avslutte verv osv..

Guttungen vet ingenting enda, og han får ikke vite om babyen før etter vi har flytta.. 

Men skal få broren min til å se på et sted for meg nå neste uke, ser det bra ut der så blir det nok å få flytta slutten av mars :)  Veeeldig lenge å bli boende med en mann som ikke er interessert, ikke er hjemme, ikke bryr seg og tar hensyn :(

Uff, Lulusen, krysser fingra for at det går bra..

Endret av EM86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at jeg er så uendelig trett i disse dager!

Det aner meg at jeg har begynt å få årets ørebetennelse :(

Har kjempevondt i øret, kjempesår hals og en utrolig slapp kropp :(

Skal til første kontroll på tirsdag i neste uke.

Jeg kunne så godt trengt en sykemelding om dagen, men jeg merker at jeg vegrer meg veldig!

Med alt det mediesirkuset som er nå rundt gravide og sykemeldinger, gjør at man skammer seg bare ved å tenke tanken...

Men jeg var så vondtttttttt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som blør uten at det er noe lulusen så krysser for at det gjelder deg og!! Huff... Ikke gøy å ha det sånn! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til Lulusen og EM86 <3

Angående mat så er jeg helt sykt hekta for tiden. Kan drømme om matretter, og bare noen beskriver mat så får jeg cravings. Er bare kvalm helt sent på kvelden, så apetitten er som den skal. Det eneste er noen tilfeller der jeg har spist noe veldig godt, og så sier det bare BOM stopp. Har måttet gå fra bordet tidlig dersom mannen ikke er ferdig å spise, bare fordi jeg ikke tåler å se han spise på noe jeg plutselig ikke kan fordra.. Merkelig!

Nå blir det egg og bacon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lulusen: hvordan gikk det ? 

Em86. Å bo ilag med en mann over lengre tid i et samlivsbrudd mens en er gravid og allerede har et barn, høres tungt ut. Men husk at det er hans valg, han som er en tufs som ombestemte seg, og ikke du det er noe galt med!!!! Især når dere til og med hadde bestemt at dere skulle prøve å få barn var han ekstra lite moden som plutselig ombestemmer seg. Så det så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på første legetime i dag, men det var ikke veldig spennende. Fylte ut helsekortet og søkte om fødeplass, men det var det. Fikk ny time i uke 13. Alt tar så laaang tid, hehe.

EM86, jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å bo med en eks midt oppi alt dette, men godt at du (nesten) har en flyttedato å forholde deg til, da. Håper det blir lettere da!

Lulusen, jeg har tenkt på deg i hele dag! Hvordan gikk det på ultralyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har veldig behov for å finne svangerskapsdagboka fra første og se forskjellene mellom nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lulusen...jeg krysser fingre og tær for at det var gode nyheter i dag! Hørtes ikke noe gøy ut å oppleve friskt blod!

EM86, kan ikke forestille meg hvor tøft det må være med samlivsbrudd nå. Så hormonell som man er nå blir jo alle konflikter ca. 100 ganger verre. Håper du har mange gode støttespillere rundt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lulusen, hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at det går bra!!!

EM86, du er kjempetøff som står i et samlivsbrudd som nygravid og med en liten gutt og alt det andre som må gjøres! 

I går kjente jeg ingenting i kroppen, men i dag har det vært både kvalme, murringer, stikk og strekk. Fortalte at jeg var gravid til en kollega pga en jobbsituasjon jeg ikke kan gå inn i akkurat nå. Hun ble så glad på mine vegne :)  Så håper jeg vi klarer å holde på hemmeligheten i noen uker til for resten der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte ikke bra dessverre :( var på privat ultralyd og da så han at fosteret hadde stoppet å utvikle seg for en uke siden, jeg spurte om det skyldtes at jeg hadde spist noe dårlig mat og fått spysyken forrige uke, og da sa han at det nok skyldtes det. Jeg ble knust, hadde så mye bitterhet og anger på at jeg hadde spist den maten og følte at alt var min skyld. Ble sendt til Ahus, satt bare å gråt og gråt på vei dit mens jeg pratet med venninner på tlf. Følte så mye skyld!!

Så kom jeg på Ahus og ved nærmere undersøkelse så de at fosteret hadde stoppet å utvikle seg i uke 6, det var et foster som ikke var levedyktig. Jeg ble straks mye roligere og følte at det var lettere å takle sorgen. Jeg taklet veldig dårlig den første beskjeden jeg fikk om at jeg hadde spist noe som skulle tatt liv av babyen min! Hun spurte meg også om jeg har hatt skikkelig graviditetssymptomer i svangerskapet, noe jeg ikke har hatt. Ikke tegn til kvalme, ømme pupper osv. Hadde en periode bare med økt matlyst, men samboeren min reagerte på at jeg gikk fra 10 brødskiver på jobb til bare de vanlige 3 nå. Så det var nok ikke riktig fra starten av.

Nå gruer jeg meg til å ta abortpillene i helga, blø masse og få smerter :( samtidig vil jeg bare ha alt overstått. Kommer til å ta en pause fra forumet for å prøve å bli gravid igjen etter en syklus. Håper jeg en dag kan glede meg over en ny graviditet og at alt går bra. Er helt utslitt, for en tung dag! Takk for alle varme ord, må si dere har vært en god støtte å ha. Ønsker dere alle masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte ikke bra dessverre :( var på privat ultralyd og da så han at fosteret hadde stoppet å utvikle seg for en uke siden, jeg spurte om det skyldtes at jeg hadde spist noe dårlig mat og fått spysyken forrige uke, og da sa han at det nok skyldtes det. Jeg ble knust, hadde så mye bitterhet og anger på at jeg hadde spist den maten og følte at alt var min skyld. Ble sendt til Ahus, satt bare å gråt og gråt på vei dit mens jeg pratet med venninner på tlf. Følte så mye skyld!!

Så kom jeg på Ahus og ved nærmere undersøkelse så de at fosteret hadde stoppet å utvikle seg i uke 6, det var et foster som ikke var levedyktig. Jeg ble straks mye roligere og følte at det var lettere å takle sorgen. Jeg taklet veldig dårlig den første beskjeden jeg fikk om at jeg hadde spist noe som skulle tatt liv av babyen min! Hun spurte meg også om jeg har hatt skikkelig graviditetssymptomer i svangerskapet, noe jeg ikke har hatt. Ikke tegn til kvalme, ømme pupper osv. Hadde en periode bare med økt matlyst, men samboeren min reagerte på at jeg gikk fra 10 brødskiver på jobb til bare de vanlige 3 nå. Så det var nok ikke riktig fra starten av.

Nå gruer jeg meg til å ta abortpillene i helga, blø masse og få smerter :( samtidig vil jeg bare ha alt overstått. Kommer til å ta en pause fra forumet for å prøve å bli gravid igjen etter en syklus. Håper jeg en dag kan glede meg over en ny graviditet og at alt går bra. Er helt utslitt, for en tung dag! Takk for alle varme ord, må si dere har vært en god støtte å ha. Ønsker dere alle masse lykke til videre!

Uffda 😔 det var veldig lei å høre ❤️ Og at det går Ann av legen å si noe sånt??? Blir litt overrasket over hvor inkompetente de kan virke noen ganger. Og gi beskjed om at det kan være fordi du ble dårlig av mat.. Herremin!!! Søte deg, jeg har vært syk med omgangsyke både jeg og babyen min, og alt er bra med knøtten i magen.

Jeg ble også sykt matforgiftet i uke 35, spydde og fikk på do hele nattan og dagen etterpå hadde jeg feber og var helt ferdig, men alt var bra med baby i magen!

Godt du fikk ordentlig informasjon på haus og at de fikk roet deg ned. Lykke til videre ❤️❤️ Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig leit å høre, Lulusen. :( (Men for en komplett idiotisk ting å si av den første legen?! Makan.) Vil bare gi deg en god klem! :klem: Håper du snart kan glede deg over positiv test igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei lulusen:( Så forferdelig! Er så trist:( Sender deg en god klem, og håper du får en ny frisk fin liten spire raskt i ny syklus! Knuseklem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Lulusen <3 så utrolig trist å høre, sender over mange varme klemmer til deg. Skal sende over mange goe tanker og håper at neste spire klorer seg fast, og at alt går bra videre <3  :hug:  klemmepå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...