Lulusen Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #801 Del Skrevet 5. februar 2014 Så bra EM86! fint du får oppfølging! Tok en slik test på morgenen bare for morro skyld: http://www.angelsounds.no/NYHET!_GenderMaker__Boy_or_Girl__GuttJente-indikatortest/p1373613_10531440.aspx Drømte i natt at den ble mørkeblå, så var spent på om jeg hadde sanndrømt, men testen sier jente. Vi får se stemmer med magefølelsen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 5. februar 2014 #802 Del Skrevet 5. februar 2014 Hadde en merkelig og veldig virkelig drøm i natt... Hadde masse rare drømmer sist også, men denne gjorde meg litt skvetten. Min mor hadde bygd på en hel etasje til på sitt ellers så store hus. Jeg spurte henne hva i allverden hun trengte plassen til og svaret var at hun måtte jo gjøre plass til tvillingene (!!!!!!) I drømmen vet hun som i virkeligheten også ikke at jeg er gravid. Er tvillinger i familien på både min og sambo sin side (selv om de på min side døde i magen). Ble litt nervøs ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise83 Skrevet 5. februar 2014 #803 Del Skrevet 5. februar 2014 Da har jeg vert på ul igjen å sett på lille spira vår! Hele 4 cm fra hode til stump, med bankende hjerte, armer of bein! Ser jo faktisk ut som en bitteliten baby! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLulle Skrevet 5. februar 2014 #804 Del Skrevet 5. februar 2014 Lenge siden jeg har vært innom nå, hadde en veldig travel uke forrige uke. Kvalmen min har ikke blitt bedre, idag dro jeg hjem fra jobb..drev å brakk meg og følte meg helt elendig. Var ikke så vanskelig å ta den avgjørelsen når jeg heller ikke hadde så mye å gjøre Ellers var jeg hos legen på mandag for første kontroll. Alt så fint ut. Hun kjente på magen min, men kunne ikke kjenne livmoren ennå. Var litt tidlig. Det harde i magen er mine oppblåste tarmer 😕 skjønner jeg ikke er den eneste med det problemet 😊 ellers er jeg 9+0 idag! Håper tiden går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLulle Skrevet 5. februar 2014 #805 Del Skrevet 5. februar 2014 Glemte å si at jeg er så evig trøtt!! Får aldri nok søvn! Håper det går over etterhvert altså 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 5. februar 2014 #806 Del Skrevet 5. februar 2014 Spennende å se om du er sanndrømt, da, Tipptopp. Fy søren, her har formen vært sjaber i dag. Og jeg som ikke engang er kvalm! Fatter ikke hvordan dere som er kvalme klarer dere. Respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaløve Skrevet 5. februar 2014 #807 Del Skrevet 5. februar 2014 Kvalm, kvalm og atter kvalm. Og klarte å lage bedervet fisk til middag til familien i dag! (Jeg laga middag med neseklype siden jeg ikke tåler matlukt, så fanget ikke opp at det luktet litt rart...) Kjøpt på ferskvare i går. Gjett om jeg spøy da... Nå kommer mannen hjem med pizza. Takk og lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 5. februar 2014 #808 Del Skrevet 5. februar 2014 Hadde vært koselig, men håper ikke jeg er sanndrømt kjøttmeis. Off i morgen skal jeg være med svigermor på tur og hun har allerede "avslørt" meg. Jeg spyr annenhver dag og i morgen er spy-dag. Det blir flott. Not. Hehe blir nok virkelig avslørt i morgen. Sambo som vil holde det skjult til etter uke 12. Jeg kunne godt tenkt å fortelle det nå denne uken (8 uker på torsdag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 5. februar 2014 #809 Del Skrevet 5. februar 2014 Høres ikke ut som det er så mye vits i å prøve å skjule det Tipptopp. Men ikke så lett når man ikke er enige! Lykke til med svigermor Og spennende med drømmen din da Fytti Mammaløve - bedervet fisk hørtes ufattelig ekkelt ut Håper pizzaen smakte! Så spennende med de som har vært på ul! Jeg hadde første legetime i dag. Ikke så mye som skjedde annet enn blodprøver og utfylling av det grønne arket. Hvorfor kaller de det kort lurte jeg på når det bare er et ark. Ser for meg at det kommer til å bli ganske fillete når en skal ha det i veska til mange kontroller? Må kanskje finne en plastlomme til det. Men det var en rar følelse å si høyt til noen andre enn mannen hjemme at jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr Mcstuffins Skrevet 5. februar 2014 #810 Del Skrevet 5. februar 2014 Kvalm, kvalm og atter kvalm. Og klarte å lage bedervet fisk til middag til familien i dag! (Jeg laga middag med neseklype siden jeg ikke tåler matlukt, så fanget ikke opp at det luktet litt rart...) Kjøpt på ferskvare i går. Gjett om jeg spøy da... Nå kommer mannen hjem med pizza. Takk og lov. Huff Blir vel lenge til du får lyst på fisk igjen kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLulle Skrevet 5. februar 2014 #811 Del Skrevet 5. februar 2014 Fysj!! Stakkars deg! Du får klage på den også! Fler enn meg som blir kvalm bare de tenker på enkelte matretter? Prøvde å få litt middagsinspirasjon på godt.no og ble bare kvalm av alt jeg så der..uten at det har noe med maten der å gjøre..hehe..jaja..har helst lyst på boller og brus (cola zero) men skal jo helst ikke det da..men er lykkelig likevel rart det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulusen Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #812 Del Skrevet 5. februar 2014 Er det mulig å kjenne liv så tidlig som 10+2? Lå på sofaen nå ikveld og plutselig kjente jeg noen små kriblinger bak skambeinet! Varte bare noen sek, utrolig hvis det er babyen jeg kjente! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #813 Del Skrevet 5. februar 2014 Tipper luftbobler, men alt er mulig:)) Anonymous poster hash: 63170...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pion Skrevet 5. februar 2014 #814 Del Skrevet 5. februar 2014 Ny urinprøve var negativ og fikk vite HCG-nivået slik det var på fredag, ble målt til 4600 Senker skuldrene igjen, prøve kose meg frem til nye tester og UL om tre uker Hei, lurer bare på hvor langt du er på vei mht ditt hcg nivå? Holder på å måle det selv med jevne mellomrom pga spotting/blødninger og synes det er veldig vanskelig å forholde seg til det som er "normalt" og ikke...siden dette er så individuelt fra person til person.. lenge leve bekymringer sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulusen Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #815 Del Skrevet 5. februar 2014 Tipper luftbobler, men alt er mulig:)) Anonymous poster hash: 63170...5c3 Var det første jeg tenkte og men kjentes ikke ut som luft. Håper jeg kjenner mer til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 5. februar 2014 #816 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg var 6+4 da på fredag da prøvene ble tatt Jeg kjenner også luftbobler ganske ofte, veldig merkelig, men også herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pion Skrevet 5. februar 2014 #817 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg var 6+4 da på fredag da prøvene ble tatt Jeg kjenner også luftbobler ganske ofte, veldig merkelig, men også herlig Ok, tusen takk for svar! Jeg tok hcg når jeg var 5+6 og fikk 6000. Det var en som sa til meg at hun synes det hørtes lite ut, så da ble jeg lite stressa her, huff...hatt en pyton dag pga det altså...bekymringene sitter tjukt på etter min forrige MA for nesten 3 år siden Men da skal jeg bare ta det med ro, og tenke at dette er nok helt greit og "normalt". Skal på ny måling i mrg på 6+2, så får vi bare håpe på stigning... Jeg hører forresten til i overgang september/oktober...frem til jeg får vite mer på UL til mandag....er veldig spent på om det er noe liv inni der.. Sniker litt både her og i oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnNySpire:) Skrevet 5. februar 2014 #818 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg klarer ikke matlukt i det heletatt om dagen. Har jo to barn som må ha middag, og for meg er all mat et mareritt nå.. Kan leve på suppe Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 6. februar 2014 #819 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg takler ikke en del lukter. Den værste er den grusome "industri" lukta (i mangel på bedre beskrivelse) som arbeidsklærne og sambo stinker etter jobb. På andreplass kommer lukten av pytt i panne. Blæ!! Skulle ha lagt meg for en stund siden, men alt jeg klarer å tenke på er toast. Deilig ostesmørbrød med MYE ost, skinke, grillkrydder og litt smør. Herregud den smelta osten står høyt i hodet på meg! Vil ikke ha smelta ost bare, det må være i den kombinasjonen. Dille sa du? Hehe. Føler meg lettere desperat da vi ikke har skinke (kanskje like greit med tanke på vekta). Ellers er jeg ekstremt tørst!! Helt grusomt hvor mye jeg drikker daglig nå. Før lå jeg på 0,6-1 L daglig og nå er det det kun om natten. I tillegg drikker jeg rundt det doble på dagtid. Jeg og doen er godt kjent nå, for blæra holder minimalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 6. februar 2014 #820 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg var 6+4 da på fredag da prøvene ble tatt Jeg kjenner også luftbobler ganske ofte, veldig merkelig, men også herlig Ok, tusen takk for svar! Jeg tok hcg når jeg var 5+6 og fikk 6000. Det var en som sa til meg at hun synes det hørtes lite ut, så da ble jeg lite stressa her, huff...hatt en pyton dag pga det altså. ..bekymringene sitter tjukt på etter min forrige MA for nesten 3 år siden Men da skal jeg bare ta det med ro, og tenke at dette er nok helt greit og "normalt". Skal på ny måling i mrg på 6+2, så får vi bare håpe på stigning... Jeg hører forresten til i overgang september/oktober...frem til jeg får vite mer på UL til mandag....er veldig spent på om det er noe liv inni der.. Sniker litt både her og i oktober Men da burde jo heller jeg være bekymra for mine tall i så fall... Du hadde jo 1500 over mitt og var da en uke kortere på vei... Hmm.. Jaja, så lenge det er innenfor normalen og det ser bra ut ellers også så får vi bare tenke positivt tror jeg.. Gårdagen var helt pyton, men alt er tilbake til vanlig nå... Eller, så vanlig det kan bli midt i samlivsbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 6. februar 2014 #821 Del Skrevet 6. februar 2014 EM86; for en situasjon du er i håper dere finner ut av det uten at det blir alt for vondt. Bor dere sammen enda? Det er mye som er normalt jenter - vi krysser fingrene for at alt vi opplever er noe kroppen må gjennom på veien mot en nydelig liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie88 Skrevet 6. februar 2014 #822 Del Skrevet 6. februar 2014 Da har jeg vært på ultralyd i går 😊 fikk se en liten ostepopp, alt var bra. Men gyn mente jeg var 6+5 og ikke 7+6 (som var igår) jaja.. Skal på ny ultralyd igjen i slutten av Mnd på riksen, så stresser ikke 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulusen Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #823 Del Skrevet 6. februar 2014 Det her tror jeg ikke går bra jenter... da jeg skulle legge meg igår gikk jeg på do og da kom det friskt blod i doskåla, såpass mye at det så ut som mensen kom. Kjente jeg frøys til i skrekk! Var litt blod i morges og,men ikke så mye som igår. Nå går jeg å kjenner og spekulerer i hver eneste lille følelse jeg merker der nede. Har time til ul 15.15 idag, ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 6. februar 2014 #824 Del Skrevet 6. februar 2014 Å nei, Lulusen, krysser alt jeg har for at det ikke kommer mer! Håperhåperhåper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #825 Del Skrevet 6. februar 2014 Lykke til lulusen:(!! Håper det er tvillingblødning eller noe annet! Anonymous poster hash: 63170...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå