kaksy Skrevet 29. januar 2014 #676 Del Skrevet 29. januar 2014 Ming82. Glemte å skrive lykke til videre til deg jeg, så jeg skriver det her. Og ta vare på deg selv. Klem. Vasteros. Jeg synes også at det høres ut som en særdeles dårlig formulering fra sykepleieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håp! Skrevet 29. januar 2014 #677 Del Skrevet 29. januar 2014 Ming82: Uff, så trist. Gode klemmer til deg <3 Vasteros: Tullete formulering. Er helt sikkert ikke noe alvolig Girasol og Kjøttmeis: tenker også at jordmødre er mye mer interesserte i graviditet ift en lege, så da kan de nok mye mer om det også (ihvertfall ift til denne vikarlegen som søker opp alt mulig på data når jeg kommer til henne med en plage e.l.). Lettere å ta faresignaler på alvor og sånt. Men hva med blodprøver og slikt? Det kan vel ikke jordmødre ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise83 Skrevet 29. januar 2014 #678 Del Skrevet 29. januar 2014 Ming82: det var en trist nyhet! :-( har tenkt masse på deg! Vet så alt for godt hvordan du har det:-( masse lykke til videre <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ming82 Skrevet 29. januar 2014 #679 Del Skrevet 29. januar 2014 Tusen takk jenter! Blir nok en vanskelig dag i morgen på sykehuset, men sånn er det bare. Kommer til å stikke innom her, spent på hvordan det går med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_bergen Skrevet 29. januar 2014 #680 Del Skrevet 29. januar 2014 Tusen takk jenter! Blir nok en vanskelig dag i morgen på sykehuset, men sånn er det bare. Kommer til å stikke innom her, spent på hvordan det går med dere Uff da! God klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fero Skrevet 29. januar 2014 #681 Del Skrevet 29. januar 2014 Så trist, Ming Håper nestemann klorer seg godt fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulusen Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #682 Del Skrevet 29. januar 2014 Veldig leit å høre Ming82 sender deg en god klem og ønsker deg lykke til videre! Håper du snart kan glede deg over et nytt svangerskap som går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 29. januar 2014 #683 Del Skrevet 29. januar 2014 Veldig trist ming82!.... Håper alt går greit imorgen og at ny spire snart sitter godt! <3 masse tanker til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha86 Skrevet 29. januar 2014 #684 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei hei jenter. Er det noen noen som kan forklare meg hva som skjer med beina mine?? Hvis jeg ligger lenge med beina i knekk hehe på siden da i senga så får jeg utrolig vondt!! Klarer nesten ikke forklare det hjelper når jeg strekker de ut men klarer ikke sove med beina rett ned;( det et som en illing fra bekken og ned til tå tippene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 29. januar 2014 #685 Del Skrevet 29. januar 2014 Oj oj.. Det kan være tidlig tegn på bekkenløsning!! :/ Jeg slet med det hele 3 trimester sist å kjenner smerter når jeg ligger på siden allerede nå, og er jo ikke mer enn 6 uker på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha86 Skrevet 29. januar 2014 #686 Del Skrevet 29. januar 2014 Æsj var det jeg var redd får skjønner du;( er 8+3 huff hjelper litt når gubbe masserer meg i korsryggen å sånn men ikke lenge av gangen;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fero Skrevet 29. januar 2014 #687 Del Skrevet 29. januar 2014 Nøyaktig hvor er det bekkenløsning kjennes egentlig? Og kan man sammenligne smertene med noe? Jeg har ofte vondt om natta, men aner ikke hva det er eller hva det skyldes. Det sitter rundt hoftene, tror jeg. Bekkenløsning har ikke slått meg i det hele tatt, men nå kjenner jeg at jeg ble litt stressa :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 29. januar 2014 #688 Del Skrevet 29. januar 2014 Sjekk det opp med legen ang mulig henvisning til fysioterapeut dersom det blir værre dere jenter, kan være forskjellig steder smertene sitter fra person til person.. Kan sjekke LKB også, landsforeningen for kvinner med bekkenproblemer, står mye der hvor det kan sitte, graden av bekkenløsning, trening osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøleopard Skrevet 29. januar 2014 #689 Del Skrevet 29. januar 2014 Så leit Ming82 Håper nestemann klorer seg fast! Jeg kjenner virkelig at dette er de skumle ukene.. Har vært en del kvalm, men nå er kvalmen nesten borte. Ønsket den langt vekk mens det stod på, men nå blir jeg nesten bekymret.. Ikke kan man kjenne noe enda, ikke kan man se noe og nesten daglig er det noen som mister... Får prøve å tenke positivt og ha is i magen frem til ultralyd om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLulle Skrevet 29. januar 2014 #690 Del Skrevet 29. januar 2014 Ming: så utrolig trist å høre! Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLulle Skrevet 29. januar 2014 #691 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg føler jeg har fått mage jeg..sikkert ønsketenkning fra min side siden jeg mest sannsynlig har lagt på meg pga alt det usunne jeg har spist 😕 men kjentes litt hardt ut (under et lite lag isolasjon 😉) Andre som kjenner på det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 30. januar 2014 #692 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg har hvertfall mage om kvelden Må virkelig jobbe for å trekke den inn hvis den ikke skal synes da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EM86 Skrevet 30. januar 2014 #693 Del Skrevet 30. januar 2014 Åå så godt det ikke bare er meg som har fått mage! Jeg har sååå mage på kvelden, skulle nesten tro jeg var halvveis i svangerskapet hvertfall..Skal sies at jeg har litt mage fra før av da, og løs hud.. Æsj.. Men etter stort vekttap og splitta magemuskler er det ikke enkelt å verken trene bort magen eller stramme inn den huden igjen.. Må innrømme at jeg lurer virkelig på hvordan denne babymagen kommer til å bli når jeg nærmer meg uke 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeis Skrevet 30. januar 2014 #694 Del Skrevet 30. januar 2014 Ingen mage her, men innbiller meg at den lille fettputa ( ) under navlen liksom har blitt dyttet litt opp. Eller kanskje det er ønsketenkning? Har i hvert fall ikke lagt på meg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulusen Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #695 Del Skrevet 30. januar 2014 9+3 idag, oppdaget litt rosa i utfolden idag, kjente jeg ble kjempe bekymra! Vet at det er normalt, men har ikke opplevd det før også tenker jeg på omgangssyken jeg hadde denne uka om jeg kanskje har fått noe bakterier fra maten som kan ha gjort noe skade? Var 4 stykker som fikk spysyka etter helga som har spist det samme. Huff, håper ikke det kommer noe mer rosa! 3 uker til jeg skal på ultralyd, kjennes ut som en evighet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. januar 2014 #696 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg har null krefter for tiden.. Bare sover dag og natt.. Vært hos legen idag og tatt blodprøver, noen andre som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 30. januar 2014 #697 Del Skrevet 30. januar 2014 Jepp. Gikk en tur i dag fordi jeg måtte og i det snøkaoset. Gikk 500 m i umåket føre med vogn og 20 cm snø før jeg kom til måkt føre. Da vi kom hjem igjen fikk jeg lakt vesla og jeg stupte i seng selv og vi sov i 2,5 time. Kunnet sovet enda mer, men det ville ikke vesla. Er fortsatt veldig sliten, så blir nok senga snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. januar 2014 #698 Del Skrevet 30. januar 2014 Vært hjemme fra jobb med egenmelding, levert ungene og rett til sengs igjen, helt kake! Imorgen er det planleggingsdag, håper jeg får sjans til å flate ut litt innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_bergen Skrevet 30. januar 2014 #699 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er også utrolig trøtt, og nesten litt "lam" i hodet går rundt og svimer i min egen boble Ikke helt optimalt med tanke på at jeg er i praksis og i tillegg må jobbe det jeg kan nå Og jeg lurer også på når magen kommer, jeg føler den er større, men det er ganske mye luft inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
april2011mamma Skrevet 30. januar 2014 #700 Del Skrevet 30. januar 2014 9+3 idag, oppdaget litt rosa i utfolden idag, kjente jeg ble kjempe bekymra! Vet at det er normalt, men har ikke opplevd det før også tenker jeg på omgangssyken jeg hadde denne uka om jeg kanskje har fått noe bakterier fra maten som kan ha gjort noe skade? Var 4 stykker som fikk spysyka etter helga som har spist det samme. Huff, håper ikke det kommer noe mer rosa! 3 uker til jeg skal på ultralyd, kjennes ut som en evighet til. Jeg hadde rosa utflod for 3-4 dager siden jeg også! Og den dagen hadde jeg mye voksesmerter i magen... Jordmor mente det kunne ha sammenheng og at det ikke måtte bety noe urovekkende:-))) Hadde rosa blødning i uke 4-5 også.. Hadde det ikke med første barn så har vært redd heg og.., men nå er jeg rolig siden det ikke har kommet mer og jordmor beroliget neg :-) Håper du ikke blør mer heller!! Tvi tvi for oss :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå