Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Mannen har bestemt seg for å flytte etter nyttår, han skal ha barna annenhver helg. Jeg er student, og jobber annenhver helg.. Kommer aldri i livet til å klare meg økonomisk uten hjelp... :/ Anonymous poster hash: a7914...011
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Ta opp lån Anonymous poster hash: 824db...e2a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Ta opp lån Anonymous poster hash: 824db...e2a [/quote Har studielån hvis det var det du mente! Kan ikke ta opp lån jeg ikke kan betale, det trodde jeg alle visste... Anonymous poster hash: a7914...011
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Eier du, eller leier du? Anonymous poster hash: 824db...e2a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Eier du, eller leier du? Anonymous poster hash: 824db...e2a Leier! Men har ikke råd til å bo her lenger... Blir vanskelig, kanskje umulig å finne noe nytt... :/ Anonymous poster hash: a7914...011
scarecrow2011 Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Mulig du har krav på overgangsstønad, du kan søke bostøtte og du får dobbel barnetrygd. Samt litt fra far siden det ikke er 50-50 deling. Du kan søke om redusert bhg betaling om du kommer under en viss grense ( husker ikke hvor mye)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Bidrag fra far, bostøtte, overgangsstønad økt barnetrygd. Snakk med nav. Du kan evt jobbe istede for å studere.. Anonymous poster hash: 243bb...0fa
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Skaff deg en jobb, studier må vente. Veldig lei av å betale for dere alenemødre!! Anonymous poster hash: 824db...e2a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Kjør på med stuidene og få deg noe på papiret du kan klaske i bordet med når du søker deg jobb etter studie tid. Det fikser du. Lykke til Anonymous poster hash: 79117...3ff
aanonym Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Mulig du har krav på overgangsstønad, du kan søke bostøtte og du får dobbel barnetrygd. Samt litt fra far siden det ikke er 50-50 deling. Du kan søke om redusert bhg betaling om du kommer under en viss grense ( husker ikke hvor mye) Her må jeg korrigere litt. Hun får ikke "dobbelt" barnetrygd, men barnetrygd for ett barn mer enn hun faktisk har. Redusert barnehagebtalong praktiseres ikke i alle kommuner, f.eks. ikke i min kommune, så det må hun undersøke.
Katta82 Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Skaff deg en jobb, studier må vente. Veldig lei av å betale for dere alenemødre!! Anonymous poster hash: 824db...e2a Og elles har du da bare bra??
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Mulig du har krav på overgangsstønad, du kan søke bostøtte og du får dobbel barnetrygd. Samt litt fra far siden det ikke er 50-50 deling. Du kan søke om redusert bhg betaling om du kommer under en viss grense ( husker ikke hvor mye)Her må jeg korrigere litt. Hun får ikke "dobbelt" barnetrygd, men barnetrygd for ett barn mer enn hun faktisk har. Redusert barnehagebtalong praktiseres ikke i alle kommuner, f.eks. ikke i min kommune, så det må hun undersøke. Du kan søke om bostøtte hvis du tjener under en viss grense.Sjekk på nett. Far kan heller ikke bare bestemme ay han skal ga barna annen hver helg. Dere må bli enige om omsorg basert på barnas beste. For din del er det sikkert gunstig om far han under 50% da kan du søke på stønadene for aleneforeldre. Anonymous poster hash: 91341...477
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Mulig du har krav på overgangsstønad, du kan søke bostøtte og du får dobbel barnetrygd. Samt litt fra far siden det ikke er 50-50 deling. Du kan søke om redusert bhg betaling om du kommer under en viss grense ( husker ikke hvor mye)Her må jeg korrigere litt. Hun får ikke "dobbelt" barnetrygd, men barnetrygd for ett barn mer enn hun faktisk har. Redusert barnehagebtalong praktiseres ikke i alle kommuner, f.eks. ikke i min kommune, så det må hun undersøke. Du kan søke om bostøtte hvis du tjener under en viss grense.Sjekk på nett. Far kan heller ikke bare bestemme ay han skal ga barna annen hver helg. Dere må bli enige om omsorg basert på barnas beste. For din del er det sikkert gunstig om far han under 50% da kan du søke på stønadene for aleneforeldre. Anonymous poster hash: 91341...477 Det er til barnas beste at han har de annenhver helg.. Vi er enig om det. Har også sagt at han skal få besøke de når han vil.. Skal prøve å få til en dag i uka også! Vi vil begge ha de mest mulig, men skal de være likt hos begge blir det vanskelig ang skole og bhg. Anonymous poster hash: a7914...011
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Skaff deg en jobb, studier må vente. Veldig lei av å betale for dere alenemødre!! Anonymous poster hash: 824db...e2a [/quote Ja, for det et du som betaler alt sant! Hahahahaha! Tror nok det er best å fullføre utdanninga gitt! Anonymous poster hash: a7914...011
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Du har sannsynligvis rett på: -Overgangsstønad på ca 11000/mnd i inntil tre år -En ekstra barnetrygd i mnd -En tusenlapp eller to i ekstra forsørgerstipend fra Lånekassen i mnd -Bostøtte fra Husbanken, sum veldig varierende etter hvor du bor og hva du har i boutgifter -Barnebidrag fra far, avhengig av hans inntekt, din inntekt m.m. Anonymous poster hash: 68c4e...57b
BareMas Skrevet 25. desember 2013 #16 Skrevet 25. desember 2013 Skal du motta overgangsstønad, mener jeg at du også kan søke om utdanningsstønad. Usikker på hvilke krav det stilles for dette, men det sjekker du lett med NAV-kontoret ditt når du søker om os og utvidet barnetrygd.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #17 Skrevet 25. desember 2013 Skaff deg en jobb, studier må vente. Veldig lei av å betale for dere alenemødre!! Anonymous poster hash: 824db...e2a Hadde du gitt faen i og fått unger har vi andre slippet og betale for din permisjon og.... Hvor dust går det ann og være???!!!!! Anonymous poster hash: 46243...226
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #18 Skrevet 25. desember 2013 Skaff deg en jobb, studier må vente. Veldig lei av å betale for dere alenemødre!! Anonymous poster hash: 824db...e2a Hadde du gitt faen i og fått unger har vi andre slippet og betale for din permisjon og.... Hvor dust går det ann og være???!!!!! Anonymous poster hash: 46243...226 For ikke å snakke om barnehageplass, skolegang, helsetjenester, utdanning... Det tar ganske mange år før vi andre slutter å betale for barna dine og de begynner å bidra selv! Anonymous poster hash: 7799b...849
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2013 #19 Skrevet 25. desember 2013 Skaff deg en jobb, studier må vente. Veldig lei av å betale for dere alenemødre!! Anonymous poster hash: 824db...e2a Hadde du gitt faen i og fått unger har vi andre slippet og betale for din permisjon og.... Hvor dust går det ann og være???!!!!! Anonymous poster hash: 46243...226 For ikke å snakke om barnehageplass, skolegang, helsetjenester, utdanning... Det tar ganske mange år før vi andre slutter å betale for barna dine og de begynner å bidra selv! Anonymous poster hash: 7799b...849 Regner med hun betaler medisin, lege, skole osv selv. Tenk om VI måtte ha betalt for det! Anonymous poster hash: a7914...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå