Gå til innhold

Dere som teller pakker og vet hva alt koster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som teller antall pakker dere og spesielt barn får, og vet hvor alt er kjøpt og hva det koster. Jeg synes nesten synd i dere. Dere må ha utrolig tragiske og lite givende liv til vanlig. Dere har nok også lite son skjer siden dette er det dere bryr dere om.

Jeg bryr meg ikke om hvor mye eller lite jeg får, ei heller om det er pakker til meg i det hele tatt. Vi sa til folk at ikke kjøp dyrt til verken oss foreldre eller vår datter på 15 mnd. Ville de ha ønskeliste var det til småen sokker, pekebøker med dyr og slikt og bukser str 92. Vi fikk masse av det som er helt fantastisk!

Så antall gaver driter jeg i, og ser virkelig ikke på verdien. Men dere som henger dere opp i slikt må være utrolig griske og materialistiske, og rett og slett ha et meget trist liv med lite verdier.

Så jeg er glad jeg kan glede meg over andre ting. Den aller beste gaven som jeg kan huske min familie har hatt det var ifjor. Dama til min bror hadde laget julekalender til han med lapper hver dag med en fin tekst på. Han tok vare på alle mappene, kjøpte album, limte inn alle og skrev tekst til hver enkelt lapp. Hadde jeg fått noe sånt hadde jeg blitt så utrolig rørt.

Men anyway, hehe litt frustrasjon som måtte ut. Er glad jeg har et liv som er så innholdsrikt at verdier av penger og gaver ikke er det som styrer min hverdag.

Ha en fortsatt strålende jul:)

Anonymous poster hash: 9f128...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du er fornøyd med ditt liv. Men jeg har det enda bedre, for jeg driter både i at folk teller gaver og de som skryter over at det har "har et liv somer så innholdsrikt at verdier av penger og gaver ikke er det som styrer [deres] hverdag."

Anonymous poster hash: 23234...8d4

Skrevet

Du må ha et fantastisk liv!!! Ååhhh, som jeg misunner deg! Nei, her i heimen er vi KUN opptatt av antall gaver, og prisen på disse..

Anonymous poster hash: 320f0...73e

Skrevet

Så fint for dere da. Nei i år har dette tatt helt av i forhold til tidligere, etter hva jeg merker da. Bryr meg som regel ikke hva folk henger seg opp i, men nå i disse juletider har det vært så sinnsykt mye syting og masing og dette her. Så jeg blir litt sånn "what, hva skjedde"? Vet mange blir påvirket men alikevel. Men men, noe må man vel bekymre seg over:p Noen må være griske og andre må være spandabla for at butikkene skal tjene mest mulig så det er jo bra:p

HI

Skrevet

Igjen, du er et stort menneske, CrazyCat!

Skrevet

Visst er jeg et stort menneske. Jeg er perfekt, har alt på stell og ikke minst er jeg feilfri. Er så deilig å være bedre enn alle mine medmennesker, gotta love it! Regner med dere som føler dere truffet har stålkontroll på antall pakker og pris, og hva de samme folkene gav til alle andre.

Skrevet

Visst er jeg et stort menneske. Jeg er perfekt, har alt på stell og ikke minst er jeg feilfri. Er så deilig å være bedre enn alle mine medmennesker, gotta love it! Regner med dere som føler dere truffet har stålkontroll på antall pakker og pris, og hva de samme folkene gav til alle andre.

You lucky bastard!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...