Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 .....hva handler julen om for dere? Gaver betyr da virkelig ingenting, det er vel ikke det julen handler om...?? I år har vi riktignok kjøpt gaver til hverandre, jeg trengte virkelig ny telefon for noen uker siden og da fikk jeg en dyr telefon fra mannen. Julegave på forskudd. Jeg har kjøpt dunjakke, lommebok og deksel til iohone med bilde av barna. Men dette er unntaket, vi pleier ofte å kjøpe "ingenting" og heller bruke pengene på noe vi trenger....har da aldri tenkt over at det er trist....har mer enn nok av å glede meg over barna og deres forventninger, jeg Anonymous poster hash: 4b8ba...9a4
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Jeg har ønsket meg ingenting. Men siden vi elsker hverandre liker vi jo å vise det. Så det blir alltids noe. Aldri noe dyrt, enten det er enighet om "ingenting" eller fritt vilt for å gå bananas. For meg handler ikke julen om antall gaver eller kroner og øre. Men om de man bryr seg om. Og det er en glimrende anledning til å vise våre nærmeste at man setter pris på dem. Selv om det skulle koste 10 kr og være hjemmelaget. Jeg hadde nok blitt like sur om jeg ikke fikk noe som om han gav meg en diamant. Men en bok, et bilde eller gavekort på romatisk aften er innertier her i gården. Og heldigvis går det begge veier ;-)
Himmel og hav Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Snakk for deg sjæl Jeg gleder meg til pakker, og synes absolutt at det betyr noe. Det behøver ikke å være hverken stort, dyrt eller fancy, men noen små overraskelser under juletreet gjør meg veldig glad. Jeg gleder meg over god stemning, mat, å gi gaver, og å se andre få, men fy søren så trist det hadde vært uten noen pakker som var til meg. Selv de årene vi etablerte oss og kjøpte oppvaskmaskin ol til hverandre til jul, så handlet vi alltid inn noe småtteri og la under treet til hverandre. Heldigvis er vi enige i at det er en glede å gi hverandre gaver, og at det ville være utenkelig å la være.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Heltenig. Og til denne henhepuppen over, jeg elsker min mann helt sikkert like høyt som du elsker din, og jeg har mange andre måterå visedet på enn å kjøpe gaver til han. Anonymous poster hash: a5cae...b7e
Petetatismos Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Vi kjøper ikke gaver til hverandre. DVS skal ikke, men pakker fra julenissen kommer hvert år. I år skulle ikke pakker fra julenissen komme. Vi kjøper ting sammen. Skiferie, datamaskin, i år ble blir det en tur til new York . Men så så jeg at det var pakker fra julenissen til meg så da ble det litt stress;) Vi har felles konto så ham ser jo presis hvor jeg har vært . Ja jeg kunne ha tatt ut penger, men vi bor på et lite sted og jeg måtte forte meg.... Kamuflerte meg med å kjøpe andre ting.... Det er aldri noe stort da. Han ønska seg vinkaraffel som jeg har sagt nei til. Så jeg kjøpte en fra ittala. Men vad skjedde når vi handla på et senter her om dagen; jeg så på noen sko, plutselig står han der å har handla vinkaraffel til oss, jeg får sende han tilbake å si han får vente på julenissen. Så nå vet han det
Gjest cd0da Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 For meg er en del av jula selve pakkedelen og ja, jeg ville blitt skuffa om jeg ikke fikk noen pakker. Elsker pakker og elsker å gi pakker. Hadde ikke vært jul for meg uten pakker til alle i huset
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Hadde absolutt vært koselig med noe spesielt til hverandre under treet. Hvert fall nå som vi har krevende småbarn og tøffe tak med forholdet. Men økonomien er heller ikke verdens beste, så vi får bare holde ut. Men jeg vil heller ha en god fotmassasje til filmen i kveld enn en pakke under treet for å være helt ærlig. Anonymous poster hash: b2e94...0ba
★julestjerne★ Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Synes gåvehysteriet overskuggar mykje av kva jula handlar om, men når gåvene først er innkjøpt og fordelt er det kjekt med gåveopning. I år har vi kjøpt til kvarandre, andre gongar kjøper vi felles til huset.
Frk B. Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 I fjor kjøpte vi hund til oss i julegave, mens i år skal vi kjøpe tv. Jeg syns det var litt stuslig å ikke få en gave fra han under treet i fjor så i år sa jeg at vi skulle gi noe. ikke noe dyrt da. 100-200 kr. Liker en liten oppmerksomhet fra min kjære jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå