Gå til innhold

hvilken gave gleder du deg mest til å se bli åpnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har laget brendte mandler med whiskey til min far... gleder meg til han smaker på dem da jeg synes de ble veeeldig gode ;-)

og så gleder jeg meg til datteren min åpner gavene sine (alle, samme hvem de er fra) barneglede på julaften er bare best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min. Hun er 2 år så i år er første året hun virkelig skjønner noe av alt dette og hun er så vanvittig spent på pakker og nissen i morgen :)

Også åpnet oldemoren hennes gaven sin idag og hun reagerte som vi regnet med :) Tårene trilla hos henne :) Hun fikk en kalender med bilder av jenta vår. Hun hadde alltid misunt folk som fikk slike kalendere av barnebarna sine og endelig fikk hun det også :) Hun har flere barnebarn, men aldri fått det

Skrevet

Gaven fra meg og barnefaren.

Det er "bare" en bilgarasje med biler til,men vet at han kommer til å elske den! :)

Han får selvsagt flere gaver av oss,men bilgarasjen blir nok den mest populære gaven.

Anonymous poster hash: 90dd5...4c5
Skrevet

Jeg har montert barbiehus hele kvelden, og gleder meg veldig til å se datteren åpne det. Dvs trekke bort teppet, har ikke sjans til å få pakket det inn for det er høyere enn henne ;)

Gleder meg også til når foreldrene mine åpner en pakke med billetter til en premiere (opera) jeg vet de har veldig lyst til å dra på.

Skrevet

Eldste er veldig begeistra for pakkar, så eg trur det blir stas med gåveopning. Eg er ikkje sikker på om innhaldet i pakkane er vesentlig for gleda.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mellomste får en Legoborg av svigermor som han ønsker seg noe så veldig! Han fikk noe annen Lego av min mor til bursdagen, og det tok helt av. Gleder meg sånn til å se hvordan han reagerer :)

Også har jeg kjøpt noen artige gaver til bla mamma, som jeg vet hun setter kaka i halsen av :)

Skrevet

Jeg har montert barbiehus hele kvelden, og gleder meg veldig til å se datteren åpne det. Dvs trekke bort teppet, har ikke sjans til å få pakket det inn for det er høyere enn henne ;)

Gleder meg også til når foreldrene mine åpner en pakke med billetter til en premiere (opera) jeg vet de har veldig lyst til å dra på.

Heldig jente - og foreldre!! Jeg kunne godt ha tenkt meg operabilletter også :)))

Skrevet

jenta mi får ett skateboard av sin mormor. dette har hun ønsket seg i ett år. jeg regner med at når det er åpnet blir alle andre gaver ubetydelige, og alle pyntegjenstander i stua bør ryddes bort....

Skrevet

Jentene mine sine gåver. Dei får nettbrett av pappaen sin. Han er vekkreist på jobb. Nettbretta er ein slags kompensasjon. Dette er noko dei absolutt ikkje ventar. Ho eldste ymta frampå om iPad og iPod tidleg i desember, men det svara eg at var uaktuelt. Blir spanande å sjå om dei blir så glade som eg trur dei blir.

Anonymous poster hash: 57ff7...b3e

Skrevet

Jeg gleder meg til å se svigerfar og kona åpne gaven fra alle barna og barnebarna, vi har spleiset på spaopphold til de. De har hatt en tøff høst med alvorlig sykdom og økonomiske problemer på grunn av det, så å gi de tid sammen borte fra hjemmet og alle tankene vil gjøre dem veldig godt :)

Skrevet

3 åringens pakke fra oss. Hun ønsker seg piano, og får et lite keybord med mikrofon. Gleder meg masse til hun åpner det!

Anonymous poster hash: 0301f...ea9

Skrevet

Å, det er mange. Jeg skulle ønske jeg kunne se kjæresten åpne den ene pakken, og barna hans åpne pakkene fra oss. Spesielt yngstemann. Men det får jeg ikke sett. Så da gleder jeg meg nok mest til sønnen min åpner lammeskinnet, hahaha.

Skrevet

Sønnen vår har ønsket seg en spillekonsoll siden han begynte i skolen, han er i 3. klasse nå. Jeg er ikke begeistrert for slike spill men har innsett at det nytter ikke å kjempe imot, han er ofte hos venner og der spiller de sammen likevel. Han spurte selvfølgelig igjen før jul om han kunne få men var ikke overrasket når han fikk vite at det er uaktuelt. Så jeg er temmelig sikker at gutten min kommer til å hoppe i taket av glede.

Skrevet

Til oldeforeldrene åpner fotoboka jeg har laget. Synes den ble veldig fin, med masse bilder av barnebarn og oldebarn :)

Anonymous poster hash: c83d0...af4

Skrevet

Skulle gjerne sett min mor åpne pakken med iihlse Jacobsen støvler og min far åpne bålpannen. Men vi feirer hver for oss i år, så da får jeg bare tenke på det :-)

Skrevet

Den lille lynet mcqueen-bilen jr. får av julenissen. Det er alt han har ønsket seg og snakket om ( i hele høst egentlig)Han var helt bombesikker på at nissen kunne ordne en slik til han :)

Skrevet

er det ikke rart hvordan det er de små tingene som gleder mest?

Skrevet

Eldste sønnen min sin gave, når han skjønner at han skal får være sammen med 2 av sine fettere i 10 dager om 7 uker :)

Skrevet

Det min datter har ønsket seg aller mest i år, er rosa ski og trommer. Så gudfaren har valgt rosa ski, heldigvis! Skal nok filme henne da, ja :)

Skrevet

Gleder meg aller mest til å se når barna åpner hovedgavene fra oss og hverandre :)

Skrevet

Gleder meg mest til å se min mor åpne min gave til henne; et kort med ultralydbildet av barnebarnet i magen. Hun vet ikke at jeg er gravid :)

Anonymous poster hash: 9143a...b76

Skrevet

Tingelingsengetøy til jentene. De hadde dilla på Tingeling ei stund, og da begynte jeg å lete etter sengetøy med det motivet.

De får en av Tingeling-filmene, så jeg regner med at interessen får en oppsving.

Anonymous poster hash: c4ba6...05e

Skrevet

Sønnen vår får Bucky fra farmor og farfar. Gleder meg veldig til å se reaksjonen. Han har snakket om det sjørøverskipet i månedsvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...