Gå til innhold

Må bake en ekstra gave - hvordan pakke inn pent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet fram til at jeg har for liten gave til besteforeldrene mine og vil bake noe i tillegg. Jeg har bestemt meg for en god browniesporsjon med sjokolade og nøtter på i langpanne, som jeg skjærer i ruter. Men hvordan i alle dager skal jeg få pakket det inn pent? Jeg har ingen kakeboks... Ikke får jeg kjøpt noen imorgen heller, for jeg er alenemor og kan ikke dra med meg barna ut på krisehandel imorgen (derfor bakeideen, det kan jeg gjøre mens barna sover og uten å forlate huset). Jeg har ikke cellofan eller noe fancy papir heller, bortsett fra gavepapir, selvsagt. Har noen kreative sjeler der ute noen gode ideer til innpakning? Jeg har selvsagt bakepapir, brødposer, juleklistremerker og gavebånd, så jeg kan bruke noe slikt innenfor vanlig gavepapir, men jeg håper noen har noen bedre ideer som jeg ikke selv har tenkt på...

Tusen takk for tips på forhånd! :-)

Anonymous poster hash: 1ad42...07f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et eller flere store syktetøyglass eller Norgesglass? :) Hva med å sette på et stykke tøy på toppen, pynte med gavebånd og klistremerker?

Skrevet

Frokostblandingeske eller liknende. Klipp ut fremsiden, så du får eit "fat med høye kanter" kle inn i sølvpapir, plastfilm over og fest ei sløyfe rundt. Då slepp dei å riste på gaven og ungår kakesøl ;-)

Skrevet

Frokostblandingeske eller liknende. Klipp ut fremsiden, så du får eit "fat med høye kanter" kle inn i sølvpapir, plastfilm over og fest ei sløyfe rundt. Då slepp dei å riste på gaven og ungår kakesøl ;-)

du kan også klippe ned langs alle hjørnene og "vrenge" esken slik at den brune siden kommer utover. så taper du hjørnene sammen igjen.

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis stekeposer? (Ser jo at du ikke har skrevet det, men kan jo være du har glemt det :)

Skrevet

Når jeg gir bort bakst pleier jeg bare å ha det i gjennomsiktig brødpose og pynte med sløyfer og bånd. Og det samme når jeg får. Syns det er like greit og har aldri tenkt på at det skulle pakkes spesielt inn. Det skal jo spises ;-) 

Skrevet

Tusen takk for gode tips! :-)

Anonymous poster hash: 1ad42...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...