moota m storebror&lillebror Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg går fast på 4 x 250 mg naproxen e. Har fått skikkelig vondt i halsen og har slitt med dette i 2 uker nå. Igår begynte det å gå opp i ørene og det sitter i visdomstanna på den ene siden. (Skrev om det igår her) Nå har jeg så sykt vondt i denne tanna og i øret. Har tatt 2 paralgin forte på et par knappe timer og det hjelper ikke Spørsmålet er om jeg kan droppe naproxen e i noen dager og bytte det ut med ibux 600g? Vet at man ikke skal mixe de to. Jeg tar også 3-4g paracet hver dag. Det er vel en bedre kombinasjon med ibux enn naproxen e?? Kan jeg ta ibux idag? Har tatt full dose naproxen e.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Ville ringt legevakt og forhøre meg Anonymous poster hash: e729d...e29
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2013 Ja jeg tror jeg får gjøre det Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Er ikke ibux og naproxen veldig nært beslektet da? Ville ikke ha blandet de to om du allerede har tatt max dose naproxen... Ibux og paracet kan du fint blande, vet ikke hvordan det er med naproxen og paracet. Har du ringt legevakten? Hva sa de? Anonymous poster hash: 2ba54...df6
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Hei, du kan fint droppe naproxen og ta Ibux i stedet, ville ikke tatt mer enn maks 4 tabletter a 600 mg per døgn. Du må ikke ta de samtidig med naproxen da begge er såkalte NSAIDs. Du er sikkert OBS på at det er 400 mg paracet i en paralgin forte, så du bør ikke ta mer enn 500 mg paracet samtidig med en paralgin forte, om ikke legen har sagt annet. Blir litt mye for levera di. IBUX har god effekt på tannsmerter, og du kan kombinere med paracet eller paralgin forte. Kan også være lurt å skylle med corsodyl, spesielt på den siden visdomstanna sitter, men det gjør du kanskje alt? Anonymous poster hash: ca6e7...b52
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2013 Hei, du kan fint droppe naproxen og ta Ibux i stedet, ville ikke tatt mer enn maks 4 tabletter a 600 mg per døgn. Du må ikke ta de samtidig med naproxen da begge er såkalte NSAIDs. Du er sikkert OBS på at det er 400 mg paracet i en paralgin forte, så du bør ikke ta mer enn 500 mg paracet samtidig med en paralgin forte, om ikke legen har sagt annet. Blir litt mye for levera di. IBUX har god effekt på tannsmerter, og du kan kombinere med paracet eller paralgin forte. Kan også være lurt å skylle med corsodyl, spesielt på den siden visdomstanna sitter, men det gjør du kanskje alt? Anonymous poster hash: ca6e7...b52 Takk for svar Pleier ikke å ta paracet sammen med paralgin forte nei. Det har kommet seg litt utover kvelden. Er det vanlig at paralgin tar lang tid for å virke? Tenkte å ta ibux imorgen istedenfor naproxen e. Sammen med paracet. Har ikke ringt legevakten siden det som sagt kom seg noe etter 2 paralgin forte. Har heller ikke skylt med noe. Har bare vanlig colgate dessverre.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Kommer litt an på grunnen til at du står på naproxen fast? Om du kan kutte det ut uten videre? Ellers er sikkert Ibux bra for tannsmerter:) Lykke til! Anonymous poster hash: 46382...9a0
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2013 Kommer litt an på grunnen til at du står på naproxen fast? Om du kan kutte det ut uten videre? Ellers er sikkert Ibux bra for tannsmerter:) Lykke til! Anonymous poster hash: 46382...9a0 Står på de fast pga smerter. Gikk på ibux 600mg før, men ble stiv i leddene og musklene av det. Derfor byttet jeg i samråd med lege. Jeg tenker å ta ibux idag og håpe det blir mindre vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå