Gå til innhold

hvor mange pakker får barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en.  får ca 60 stk,men flere av oss,besteforeldre og oldeforeldre. kanskje 40 fra oss som er nær

Anonymous poster hash: 35aa0...c66
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de får rundt 10 gaver :)

Anonymous poster hash: 30a74...fe4

Skrevet

tilsammen kanskje 20 åpnet en del fra før, men mesteparten blir åpnet i morgen 

Skrevet

13-15

Anonymous poster hash: ddc48...052
Skrevet

Ca 20-25 her, og sikkert samme hos sin far :S

Anonymous poster hash: 25189...773

Skrevet

Rundt 20 tror jeg. Stor familie som liker å gi myr til barna.

Skrevet

Kanskje ti gaver

Anonymous poster hash: ea541...fc1
Skrevet

Tipper 10-20? Tre fra oss, en fra morfar, en fra mormor, en fra farmor, tre fra onkler og tanter + to fra venner + noe ekstra.

Anonymous poster hash: ba806...1d9

Skrevet

Vi har ett barn, og hun får mye! Hun får 3 av nissen under juletreet i morgen. På kvelden kommer også nissen med 3 til. Under treet ligger det rundt 50 tenker jeg....

Anonymous poster hash: 6c0a6...c50
Skrevet

60 pakker???? Seriøst????

Anonymous poster hash: 70bd7...751

Skrevet (endret)

De får en presang fra oss og en fra nissen. Utenom det får de gaver fra syv personer/par. Usikker på hvor mange gaver det blir. Utenom dette kommer vi til å kjøpe presang fra tre oldeforeldre etter jul samt at onkel har satt inn penger på kontoene deres. Masse gaver, synes jeg!

Endret av Vicky 83
Skrevet

Aner ikke hvor mange de får, men det er mange. Mormor var med gaver i går.11 til en og 9 til hun andre. Og er endel fra oss.

Rsten har ikke kommet, de får jeg med meg igår når jeg er hos min søster.

Ungene skal feire julaften hos far, så der blir det nok noen der også tenker jeg.

Men ungene har ønsket seg mange små gaver av mormor, og det har de fått så de gleder seg vilt. I fjor ønsket de seg mest dyre ting, så utifra gave haugen da har de ønsket seg flere små ting i år for å få flere gaver.

Anonymous poster hash: b5680...c4f

Skrevet

Aner virkelig ikke, for vet ikke hav de andre har kjøpt eller hvordan de har pakket inn. 

Skrevet

Du store min, jeg blir helt sjokkert! 60 gaver? Beklager om jeg virker dum nå, men gidder ungen virkelig å pakke opp 60 gaver? Tror ikke jeg hadde orket iallefall.

Tipper mine får 12-15 gaver hver, synes det er mye jeg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet ikke, jeg gir jo ikke alle. Men de får gaver fra 10-12 stk. Vet jo ikke om de har kjøpt en, tre, eller om noen har spleisa

Skrevet

er ikke helt sikker,men kanskje rundt 30-35 stk, vi er en stor familie :). har bare en jeg også :). hvor stor familie har du da? når ungen får 60 stk?

Skrevet

Gurimalla, ikke rart man kan snakke om bortskjemte unger! Hva skal et barn med 60 gaver liksom!? Har ikke peiling på hvem de får av, hva de får av de forskjellige og så blir det tullet bort etter noen dager. Er vel ikke sånn hos alle altså..men likevel.

Mine får 8 gaver, har stor familie på min side vi også men får ikke noe fra pappasiden.

Anonymous poster hash: 42bed...ee7
Gjest Julia1984
Skrevet

Gurimalla, ikke rart man kan snakke om bortskjemte unger! Hva skal et barn med 60 gaver liksom!? Har ikke peiling på hvem de får av, hva de får av de forskjellige og så blir det tullet bort etter noen dager. Er vel ikke sånn hos alle altså..men likevel.

Mine får 8 gaver, har stor familie på min side vi også men får ikke noe fra pappasiden.

Anonymous poster hash: 42bed...ee7

Enig at 60 gaver er mye, men hvis du tror det er den ene dagen i året som gjør et barn bortskjemt så ville jeg heller sagt at det er hva du gjør de andre 364 dagene i året som former bArnet

Skrevet

Jeg aner ikke hvor mange, men ca 10-15 stk, og det syns jeg er alt for mange.

Huset fylles jo opp med leker, spill og hobbyting. Men jeg får gjort så lite med denne utviklingen desverre. Vi kjøper så og si aldri noe utenom bursdag og jul, men likevell er det MYE leker og dill.

Jeg har så lyst til at han skal bli glad for gavene, og være redd for dem. Sette pris på dem.

Enda er han sånn heldigvis, og håper virkelig at det det fortsetter.

Skrevet

Men hvem får de alle de pakkene av? -og hvordan får dere plass til alle de åpnede pakkene. Kaste de gamle lekene. -og hvor mye koster pakkene?

Kunne det ikke heller være en idé og ønske barnet penger og bygge opp en buffer til førerkort, leilighet, sykkel, osv?

Her får 4-åringen 8 pakker, 2 konvolutter og en pakke fra meg i strømpa. Syns det er mer enn nok.

Anonymous poster hash: 16b32...8c4
Skrevet

Jeg har ikke peiling, men tipper ca 25.

Hun fikk enda mer i fjor, mange nissegaver osv. Jeg opplevde at hun ble sliten og ikke orket å leke med tingene dine etterpå.

Hun har feiret bursdag i dag og fikk kanskje 10 gaver. Da har hun kost seg og lekt masse med det hun fikk.

Anonymous poster hash: f0670...055

Skrevet

Men hvem får de alle de pakkene av? -og hvordan får dere plass til alle de åpnede pakkene. Kaste de gamle lekene. -og hvor mye koster pakkene?

Kunne det ikke heller være en idé og ønske barnet penger og bygge opp en buffer til førerkort, leilighet, sykkel, osv?

Her får 4-åringen 8 pakker, 2 konvolutter og en pakke fra meg i strømpa. Syns det er mer enn nok.

Anonymous poster hash: 16b32...8c4

Ting sirkulerer jo hele tiden. Ikke ta fra barna den ene tingen i året med gavehaug, spenning og glede.

Vi kjøpergaver til hvert av barna for 1500-3000. Det er ofte lego, bøker, klær eller utstyr som f.eks i år får han langrennsutstyr

Anonymous poster hash: 0020e...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...