Gå til innhold

Nytt forhold, er dette vanlig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på nett og etter 4 date og uendelig mange timer med å chatte på nett så sier han at han er glad i meg og i går spurte han om han kunne kalle meg for jente si. Jeg svarte ja, men da svarte han: ja men jeg endrer ikke status på Facebook enda og lo. Og jeg tenkte bare, hvorfor ikke det ? Er dette noe å skjule ?

Han flyttet ut fra sin x kona for 5 måneder siden, er det for tidlig å annonsere at vi er i et forhold ?

Han skal feire julen med x kona, hennes familie og barna noe som er ok for meg, selvom jeg har vært igjennom to samlivsbrudd og det aldri var aktuelt å feire julen med x'er for å ikke forvirre barna, så respekterer jeg avgjørelsen dems. Tenkte at de sikkert ville feire nyttårsaften sammen av samme grunn så når jeg ble invitert å feire med ei venninne og sa det til han så viser det seg at han ikke hadde planer. Men vil ikke feire kvelden med oss, sier han ikke vil være tredje hjul og at vi sikkert vil være i fred og snakke venninnesnakk.

Men jeg får opp røde flagg her, følelsen av at han ikke er så seriøs ? Hva tenker du ?

Anonymous poster hash: 5df35...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 mnder er ikke lenge. Gi han tid. Ver toldmodig.

Anonymous poster hash: b0588...158

Skrevet

Og tenk på deg selv. Vær kritisk..

Anonymous poster hash: b0588...158

Skrevet

Jeg tar det for det det er...

Du skriver jo at det bare er 5 måneder siden han flyttet ut fra ekskona si. Og hvis det er barn inne i bildet, ja, da er jeg helt enig i at det er for tidlig å annonsere på fb at han er i et nytt forhold.

Mulig han selv har vært "ferdig" i forholdet sitt en god stund, men det er fortsatt hensyn å ta. Det er ikke bare ekskona, men også barna. For ikke å snakke om resten av familiene til dem begge. Og siden de nå skal feire jul sammen så er det kanskje ikke akkurat det smarteste trikset i boka å slippe ei slik bombe???

Ang nyttårsaften, så hadde ikke jeg heller blitt med min nye flamme til hans kompis om det kun hadde vært de to. 

Anonymous poster hash: daf19...05d
Skrevet

Han vil sikkert vente litt av hensyn til julefreden, barna sine og relasjonen med ekskona...

Jeg ville også ventet med å annonsere nytt forhold om jeg visste at barna mine kunne se det på facebook f.eks. Ville ventet til de hadde fått truffet den nye og ikke "bare" etter 4 dates.

Synes du legger for mye i det han sa jeg.. :)

Skrevet

4 dates ? Det er jo ikke akkurat mange :)

Det viktige stedet å annonsere et forhold er vel ikke akkurat Facebook. Ingen varsellamper der for mitt vedkommende.

Anonymous poster hash: b2686...027

Skrevet (endret)

Helt enig med dem over, her forventer du for mye.

Dere vet ikke om dette er holdbart over tid enda, og bruddet er enda relativt nytte og sikkert enda litt sensitivt.

Selv om man naturligvis kan føle behov innvendig for å rope det ut til verden når man er forelsket- så gjør man ikke det til alle ;). Og facebook burde virkelig vente.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Vi har enda ikke annonsert noe på facebook, over ett år etter at vi traff hverandre ;) Det er da virkelig ikke viktig å annonsere noe der. Og hvis dere bare har vært på rundt 4-10 dates, så syns jeg heller ikke det er noe merkelig at dere ikke feirer nyttårsaften sammen. Det er bra å ta det rolig i starten og ikke hoppe inn i noe, eller forhaste seg. Nyt det som er i begynnelsen :)

Skrevet

Møtte en fyr på nett og etter 4 date og uendelig mange timer med å chatte på nett så sier han at han er glad i meg og i går spurte han om han kunne kalle meg for jente si. Jeg svarte ja, men da svarte han: ja men jeg endrer ikke status på Facebook enda og lo. Og jeg tenkte bare, hvorfor ikke det ? Er dette noe å skjule ?

Han flyttet ut fra sin x kona for 5 måneder siden, er det for tidlig å annonsere at vi er i et forhold ?

Han skal feire julen med x kona, hennes familie og barna noe som er ok for meg, selvom jeg har vært igjennom to samlivsbrudd og det aldri var aktuelt å feire julen med x'er for å ikke forvirre barna, så respekterer jeg avgjørelsen dems. Tenkte at de sikkert ville feire nyttårsaften sammen av samme grunn så når jeg ble invitert å feire med ei venninne og sa det til han så viser det seg at han ikke hadde planer. Men vil ikke feire kvelden med oss, sier han ikke vil være tredje hjul og at vi sikkert vil være i fred og snakke venninnesnakk.

Men jeg får opp røde flagg her, følelsen av at han ikke er så seriøs ? Hva tenker du ?

Du mener han bør være i et forhold med deg etter å ha møttes fire ganger? Drukket litt mye?

Skrevet

Du mener han bør være i et forhold med deg etter å ha møttes fire ganger? Drukket litt mye?

De har vel allerede blitt enige om at de skal være i et forhold? Men de er jo på et tidlig stadium i forholdet uansett, og bare tiden vil vise om følelsene varer.

Skrevet

Jeg ser ingen røde flagg her..

Bli bedre kjent med ham, så finner du ut om dere passer sammen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...