Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Han har sagt at han har kjøpt gavekort på kjøpesenteret her i vi bor til meg, på 2000,-. Hver gang han har spurt hva jeg ønsker meg så har jeg gitt han mange ønsker, sagt hvor han får kjøpt det og pris, så han har hatt masse å velge i. I tillegg er forholdet ganske ferskt (litt over ett år), så hadde såklart håpet på en slags kjærestegave. Virker som han ikke gadd å bruke tid på meg Anonymous poster hash: b1687...6f7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Dump han nå så får han sitte der alene og ensom i jula så lærer han seg!! Anonymous poster hash: abeaf...d92
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Utakknemlige drittkjerring! Hadde jeg fått gavekort på 5000 kr hadde jeg vært overlykkelig! Vil heller få gavekort så jeg kan kjøpe hva jeg vil,enn å få en gave jeg egentlig ikke er intressert i! Anonymous poster hash: d868f...3aa
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Bevares! Du kan ikke ha mange problemer i livet ditt Her får du gavekort på 2000,- som du kan gå bananas med hvor du vil ! Nei, ta deg i sammen jente. Dette var en flott gave Anonymous poster hash: 41fb5...b4f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Skjønner sarkasmen, jeg er kanskje utakknemlig. Men er vel litt lettvint å kjøpe gavekort? Anonymous poster hash: b1687...6f7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Blir liksom ikke helt det samme å kjøpe smykkene til seg selv føler jeg.. Anonymous poster hash: b1687...6f7
Guttaboys Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Det er jo smak og behag, da... Jeg har ønsket meg gavekort, for jeg vil helst shoppe selv og har ingen konkrete ønsker. Men kan skjønne at du tenker annerledes. Jeg ville likevel ikke gjort noe stort nummer ut av det.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Skal ikke det, han er jo snill. Men hadde håpet på noe annet.. Vi kan bytte gave da, Guttaboys Anonymous poster hash: b1687...6f7
Gjest cd0da Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Skjønner jo egentlig at han har valgt gavekort hvis du har gitt han masse ønsker for da er han kanskje redd for å kjøpe feil og at du skal bli skuffa over å ikke få det du helst vil ha
Tjofsen Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Merkelig at han ikke har kjøpt noe siden du har gitt han så spesifikke ønsker. Kan være enig i at gavekort kan virke upersonlig og at han ikke har brukt tid på deg. På en annen side kan det hende at han er litt surrete og har glemt ønskene dine og derfor har kjøpt gavekort. Kjenner til mannfolk som nesten må ha beskjeder intravenøst.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Skjønner deg godt hi. Det er kjipt når noen ikke gidder og bruke tid på å finne en gave. Anonymous poster hash: 2b6d3...be4
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Jeg elsker gavekort og et på 2000kr bare til meg hadde gjort meg kjempeglad Jeg er også i et forhold som har vart bare litt over ett år. Jeg er student og alenemor, så jeg har lite å bruke på gaver. Kjæresten og jeg ble enige om å bruke lite og heller reise vekk ei helg like før jeg begynner på bacheloren, som en forsinket julegave og oppladning til skriveperioden min. Så til jul får han pulsvanter som jeg har strikka, Flaxlodd og snus. Håper han ikke blir like skuffa som deg! Anonymous poster hash: f7c58...811
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 Du har jo brukt masse tid på å lage han en gave, det er jo veldig personlig og koselig. Hadde ikke blitt skuffet hvis kjæresten hadde gitt meg noe han har laget. Men syns det er trist at han ikke ville bruke tid på å finne en gave til meg, og heller tok en enkel løsning. Han er klar over det selv også, for han gruet seg til å gi meg den.. Det var derfor jeg fikk den før jul. Og hvis han er klar over det så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare kjøpte noe selv, og ikke bare kjøpte gavekort. Anonymous poster hash: b1687...6f7
Trultemor85 Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 Jeg elsker gavekort jeg, for da kan jeg selv kjøpe meg det jeg ønsker på salg i romjulen 2000 er en fin sum og synes jeg. Og han er ikke den eneste som gir gavekort
Mockanin Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 Gavekort er kjekt. Men ikke fra kjærsten når forholdet er "ferskt" som du kaller det. Mannen min har flere ganger gitt meg penger i en eller annen innpakning til jul og bursdag. Men nå har vi vært sammen i 10 år også da. I år tok jeg han med meg og viste han hva jeg ønsket meg, etterpå kom han med en pose fra nettopp den butikken. Tidligere har jeg tatt sms bilder og gitt han. Laget ønskeliste på mail med bilder og navnet på butikken han finner den aktuelle tingen i. Menn er ikke som oss jenter. De vil helst ha ting unna fort. Går ikke rundt i butikkene og leter etter noe.
Serepta Skrevet 23. desember 2013 #16 Skrevet 23. desember 2013 Er det bare jeg som lurer på hvorfor du vet hva du får i gave nå ? Julaften er jo ikke før i morgen, og det kan jo hende han har kjøpt noe romantisk i tillegg ? Synes uansett gavekort er flott jeg da.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #17 Skrevet 23. desember 2013 Får også gavekort pluss en liten romantisk overraskelse. MEN nå er mannen min flink resten av året da. Han kan kjøpe en bok han vet jeg har sagt jeg skal kjøpe eller stoppe hos frisøren min og kjøpe shampo og balsam som han vet jeg bruker når han oppdager jeg snart er tom. Han er så oppmerksom og flink med slikt. Så jeg synes jeg får så mye hele året at et gavekort er bare stas. Anonymous poster hash: dd373...44a
Guttaboys Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Skal ikke det, han er jo snill. Men hadde håpet på noe annet.. Vi kan bytte gave da, Guttaboys Anonymous poster hash: b1687...6f7 Hehe...tror faktisk jeg får gavekort selv!
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. desember 2013 #19 Skrevet 23. desember 2013 Jeg skjønner litt tankegangen. Jeg har sendt linker med bilder, pris, hvor det finnes og str. osv. Det er 3 konkrete ting. Hvis jeg får penger til å handle det selv nå, så blir jeg litt skuffa.. Men så har han sagt at han har kommet på noe lurt som jeg ikke har ønsket meg, så da får jeg vel ingen av dem hehe
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #20 Skrevet 23. desember 2013 Herregud, han var kanskje redd for å gjøre feil. Jeg hadde blitt kjempe glad. Anonymous poster hash: 37122...730
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #21 Skrevet 23. desember 2013 Kjekt med gavekort så får du mer for pengene på salget! Anonymous poster hash: 9821f...be0
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #22 Skrevet 23. desember 2013 Moota - det er nettopp det jeg har gjort også. Sendt han bilde av div ting jeg kunne tenkt meg, samt pris og hvilken butikk. Så føler han ikke gadd å bruke tid på å kjøpe noe til meg. Det blir ikke det samme å kjøpe det selv etterpå. Føler meg slem som er skuffet også.. Hi Anonymous poster hash: b1687...6f7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #23 Skrevet 23. desember 2013 Moota - det er nettopp det jeg har gjort også. Sendt han bilde av div ting jeg kunne tenkt meg, samt pris og hvilken butikk. Så føler han ikke gadd å bruke tid på å kjøpe noe til meg. Det blir ikke det samme å kjøpe det selv etterpå. Føler meg slem som er skuffet også.. Hi Anonymous poster hash: b1687...6f7 Ja du er slem og en grusom kjæreste Anonymous poster hash: 37122...730
monson Skrevet 23. desember 2013 #24 Skrevet 23. desember 2013 Hvordan vet du at det er det du får ? kanskje han bare sier at han har kjøpt det. Men, så får du noe annet
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #25 Skrevet 23. desember 2013 Sikker på at du VET hva du får imorgen da!?? Jeg har TRODD jeg har visst flere ganger hva jeg skal få av samboeren min og plutselig går han inn på rommet å henter en gave jeg ikke ANTE noe om. KAN jo hende du blir overrasket imorgen?!? Forøvrig er det jo også mange menn som syns det er helt ok å gi gavekort Han mener nok ikke noe negativt med det i tilfelle. Anonymous poster hash: b2bb3...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå