Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg har søkt etter samråd med min fastlege om fødeplass på Rikshospitalet/Oslo. Har noen erfaring derfra? Positive/ negative?? Blir veldig glad for tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 4e2a1...789
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Jeg fødte nr 2 på Riksen og var kjempefornøyd med det! Var mye inne til kontroller gjennom svangerskapet og hadde i tillegg en lang fødsel, og møtte bare koselige og varme jordmødre og leger. Oppholdet på barsel var også bra, måtte bli der i mange dager og far fikk heldigvis bli der sammen med oss:) Hvis jeg skulle hatt flere barn hadde jeg helt klart søkt meg dit igjen:) Anonymous poster hash: 0b21f...10a
L-8 Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 De jeg vet om som har født der har hatt såkalte risikosvangerskap. Det er vel der de har best kompetanse innen fødselskomplikasjoner, men ikke barselhotell eller mulighet for far å bli over.
Musemorbr / Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Hadde jeg bodd i sør hadde jeg valgt riksen. Skulle noe skje er det der ekspertisen er.
Gjest Kira Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Jeg fødte ikke der, men ble fulgt tett opp både før jeg var gravid og hele svangerskapet (pga stor usikkerhet om livmoren min tålte et svangerskap til). Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg fikk, og du er i veldig trygge omgivelser der. Eneste grunnen til at jeg ønsket å ha selve fødselen på mitt lokale sykehus var fordi jeg ønsket å være i nærheten av der vi bodde, slik at det var enklere for mannen å komme på besøk samtidig som han tok seg av eldre barn og hunden.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Jeg fødte nr 2 der! Kjempefornøyd! Gikk til oppfølging der 3-4 ganger i sv.skapet grunnet fødselsangst etter tøff fødsel nr 1. Kan ikke få rost dem nok Alt gikk som smurt, og lillegutt ploppet ut i badekaret på 2-3 press. Hadde en herlig jordmor og reiste hjem dagen etter. Anonymous poster hash: 2f2a6...3c9
Barbarella og froskebarna Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Kjempefornøyd, fødte der sist. Litt synd at de ikke har barselhotell, men det vet man jo før man søker. En utelukkende positiv opplevelse.
NormaJean Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Født 2 barn på Riksen. Veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå