Gå til innhold

Hva tror dere mannen har kjøpt dere i julepresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diamantring? Uteklær? Parfyme?

Anonymous poster hash: 67447...eb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ønsket meg gavekort til ammebh, men tipper jeg får noe annet. Sansynligvis har luringen fått med seg noe jeg trenger, har ønsket meg, men så glemt igjen. Det ville ha vært typisk han. :)

Skrevet

Jeg vet jeg får parfyme og en ulljakke jeg har ønsket meg lenge.

Han er skikkelig dårlig på å kaste kvitteringer. Men det gjør ikke noe, jeg er utrolig glad for tingene og er egentlig litt imponert at han har fått med seg ønskene mine ;)

Anonymous poster hash: 17a8b...f23
Skrevet

Jeg vet jeg får noen fine klær, var med for å prøve.......Blir glad selv om det ikke er overraskelse.

Anonymous poster hash: 9b3ae...b18
Skrevet

Pulsklokke :)

Anonymous poster hash: d13a8...90f

Skrevet

2 parfymer. Den ene kjøpte jeg selv(uten at han visste det) og jeg var med når han kjøpte den andre.

Anonymous poster hash: 63d98...e84
Skrevet

I år har jeg bestilt og pakket inn min egen gave :( jeg er så barnslig at jeg vil overraskes på julaften, men siden jeg skulle bestille en iPhone fra Apple så spurte jeg om jeg skulle bestille iPad med det samme - siden jeg ønsket meg det :P så i år har han fått det altfor lettvint, alt han har gjort er å betale :)

Men jeg har hintet litt om at jeg blir glad for en overraskelse under treet også og nå er han dratt inn til byen, så kanskje jeg får litt ekstra :)

Skrevet

Jeg får det jeg har ønsket meg. Ghd glattejern og en mp3 spiller :)

Anonymous poster hash: a9774...f6e
Skrevet

Jeg får støveletter. Viste han dem i skobutikken og i går når vi var ute og handlet måtte han gå litt alene. Kom tilbake med en pose fra den skobutikken.

Hmmmm...... lurer veeeeldig på hva han kan ha funnet på ;-)

Hadde vært innmari hyggelig om han hadde overrasket meg med noe annet som jeg ikke viste selv at jeg ønsket meg.

Er sånn med meg at jeg er mer opptatt av hva alle andre ønsker seg til jul enn å finne ut hva jeg selv ønsker meg eller trenger.  Så når mannen et par dager før jul spør hva jeg ønsker meg så blir det til at det blir ting jeg selv har tenkt å kjøpe meg :-)

Anonymous poster hash: 8d21b...5ae
Skrevet

Mannen å jetungen dro ista til byen for å kjøpe gave til meg:)

aner ikke hva jeg får, så er spent:) har heldigvis en mann som er flink med gaver:)

Skrevet

Gullklokke :-)

Anonymous poster hash: 6f1b9...44e

Skrevet

Kari Traa ullundertøy. Har ønsket meg det, men synes det er for dyrt å bruke penger på selv. Han vil ikke innrømme hva det er, men jeg VET det er det. 

Anonymous poster hash: f90e1...dc8
Skrevet

Tipper det blir tur til Maldivene. Vi har snakket om det siste året,var der på bryllupsreise for 10 år siden og lengter tilbake. Håper på det! :D

Anonymous poster hash: 15da3...103

Skrevet

Ingenting.

Anonymous poster hash: 7634c...fce
Skrevet

Har fått nye vintersko, kom over dem ved en tilfeldighet, satt ned fra 1700 til 1200 og da sa han jeg kunne få dem :)

Men regner med han har en overraskelse på lur også, han er flink med gaver.

Anonymous poster hash: e8d49...5a8
Skrevet

Dere som svarer "ingenting" - er ikke det fryktelig stusselig å ikke få en liten oppmerksomhet fra mannen engang?

Og i mine øyne teller det ikke at man gir nye vinterdekk, kjøleskap eller gulvteppe til "hverandre" altså. Jul er bl.a. gaver og oppmerksomhet fra dem man er glad i, og da blir det rart om man ikke får en liten ting av den som liksom skulle vært aller mest glad i en :P

Anonymous poster hash: 8ce32...6fb
Skrevet

Vet jeg får et sølvsmykke og en bodybutter fra bodyshop..

Han måtte ha meg med for å kjøpe gave..

Det er snart slutt mellom oss men han ville gjerne gi en gave..

Han får selv en ganske så dyr og skikkelig gave fra meg..

Anonymous poster hash: 0641d...3bf

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Dere som svarer "ingenting" - er ikke det fryktelig stusselig å ikke få en liten oppmerksomhet fra mannen engang?

Og i mine øyne teller det ikke at man gir nye vinterdekk, kjøleskap eller gulvteppe til "hverandre" altså. Jul er bl.a. gaver og oppmerksomhet fra dem man er glad i, og da blir det rart om man ikke får en liten ting av den som liksom skulle vært aller mest glad i en :P

Anonymous poster hash: 8ce32...6fb

Signerer. Alle har råd til kort med fine ord og konfekt til tjue kroner

Skrevet

Jeg får piercing ;-)

Skal ta den på nyåret en dermal :-D

Wohooo

Anonymous poster hash: 96c19...dc1

Skrevet

Jeg har ønsket meg piggsko, tursekk og dockingstasjon til tlf. Tipper på de to første tingene.

Skrevet

Aner ikke. Han spurte for tre-fire dager siden hva jeg ønsket meg...enten har han glemt det, eller for en gangs skyld handlet noe på heeelt egenhånd ;)

Jeg er spent, må jeg innrømme.

Skrevet

mp3 spiller, headset og en ting jeg ikke har klart å gjette enda :P Den største gaven jeg får av han til jul er uansett at vi skal lage baby på nyåret <3

Anonymous poster hash: b0303...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...