Gå til innhold

God jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jammen meg ikke mye tid til dibbing med en på 2 år og en baby..Den minste har akkurat sovnet så jeg tenkte å benytte sjansen (mine 3 minutter alenetid) til å ønske dere alle en god jul og godt nyttår.

Vi koser oss i Norge, men savner å få leke i snøen. Typisk at det skulle bli en varm Desember akkurat i år, da.

Skal nyte siste uken her før vi reiser hjem neste uke.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul! Håper det blir litt snø på dere likevel! :))

Skrevet

God jul til dere også, og håper du fikk sove godt i natt!

Skrevet

God jul  :tree:

Skrevet

God jul til alle sammen!

Skrevet

Jeg ønsket hver mus i hvert hull en riktig god jull!

:D

Skrevet

Goood jul, alle sammen! :):nissekyss:

Gjest Fru Banderas
Skrevet

God jul og feliz navidad til alle sammen!

Skrevet

Ønsker dere alle en fredfull jul og ett vidunderlig godt nytt år :)

Skrevet

God jul! :)

Skrevet

God og fredfull jul til dere alle :D

Skrevet

God jul alle sammen! Håper skuldrene har senket seg med julefreden! Jeg er så glad for dere!

Skrevet

Gledelig jul! Vi hadde en fin julaften, småungene oppførte seg fint, alle var fornøyde med pakkene og maten ble god. I dag skal vi ha en rolig dag, bare vi fem. Fjortisen får visst besøk av kjæresten, men utover det skjer det ingenting i dag og det er deilig. Det bygges lego rundt meg og tempoet er atskillig lavere enn i går.

Skrevet

Forsinkete juleønskninger herfra også! Håper alle har det storveis og koselig :) Endelig er det juleferie, og jeg føler vertinnespenningene i nakken renner av meg, omsider. Sovnet på sofaen i ettermiddag og våknet litt før klokka ni, men tror likevel det blir senga snart. 

Julaften var knall, god mat, pakker til små og store, dessert til de som klarte det, en liten urtebitter til de som ikke klarte det, masse kos og veldig veldig koselig selskap. God frokost i dag, med tilsvarende godt besøk, og en følelse nå av at den første hjemmearrangerte jula har falt i god smak hos alle deltakende. Aking på glasert snø i dag, med nye farts- og lengderekorder. Feiring med mer snop. Og ikke en eneste plan fremover før jobb på lørdag. Ah. Julefri, velkommen skal du være. 

Fortsatt god jul til alle dere vakre kranglere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...