Gå til innhold

Kjenner dere/vet om mange som heter Sanna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

livredd for at dette er et navn på "vei opp"?;-)

Anonymous poster hash: 9b55b...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei Sanna på 1 år, Sanna på 5 år, Sanna på 17 år

Skrevet

kjenner ei på 28 år,men ingen flere,ikke vanlig her i alle fall

Skrevet

Vet om ei ettåring, men tror ikke det blir et vanlig navn selv om kurven går litt opp.

Skrevet

Det passer jo bra inn i tidens trend, men jeg tror ikke det blir voldsomt pop for det.

Jeg kjenner en på 16 og en som er voksen - ingen små.

Skrevet

Sanna Solberg på håndballandslaget :) Vi hadde det også på lista vår, fint navn! MEN; det er nok definitivt på vei opp! 

Anonymous poster hash: 47835...2fd
Skrevet

hun på hånballen het sanne:)

Skrevet

En liten og en stor. Trur ikke det kommer helt opp på toppen. Liker det heller ikke, synes det er ufullstendig.

Anonymous poster hash: 79ee0...664

Skrevet

Kjenner en Sannah. ( har h på slutten). Hun går i klassen til eldste jenta mi som er 11 :)

Skrevet

Jeg plukket navnet fra min svenske svigerfars navnedagskalender på utedassen for maaaange år siden, og det har vært en av 10-på-topp-favorittene mine siden den gang. Sanna er altså ikke mitt virkelige navn :D (Har et kjedelig 80-tallsnavn selv :P)

Har hørt en del jenter i Sverige som heter det, sett det i avisene (bursdagssidene, fødselssidene osv.) Tror det er et navn som har gått opp de siste 5 årene i Sverige, uten at jeg har sett statistikk på det. Det er jo en kjent sak at navnene som blir populære i Norge ofte kommer fra Sverige... Tror det vil bli mer og mer populært, men ikke et poppisnavn i Norge. Halvpopulært, vil jeg gjette på.

• 4 uker senere...
Skrevet

Nei, ingen. Heller aldri møtt noen med det navnet.

Skrevet

Veit om 2 stk med a-ending. Liker det ikkje.

Skrevet

Jeg kjenner ingen eller vet ikek om noen som heter Sanna. Bortsett fra Sanna31 som egentlig ikke heter det. :P

Men jeg vet om en lita jente som heter Sanne

Anonymous poster hash: 4789f...abe
Skrevet

kjenner en Sanna og en Sanne :)

Anonymous poster hash: ff3f7...4e2
Skrevet

Ingen, men kjenner til ei Zanna (er latvisk, derfor "rar" staving av namnet).

Skrevet (endret)

Kjenner en Sanna og vet om noen, men alle er i 30-årene.

Endret av mesoho
Skrevet

Kjenner en liten pike i barnehagealder.

Her ser du hvor mange som har fått navnet Sanna de siste 10 år (første tall er 2012, siste 2003):

SANNA 61 50 77 84 51 49 56 52 48 49

Til sammenlikning så var det 438 piker som fikk Nora som navn i 2012, 436 Emma og 427 Sofie. 

Skrevet

Kjenner en Sanna. Hun er 7 år :)

Skrevet

Jeg plukket navnet fra min svenske svigerfars navnedagskalender på utedassen for maaaange år siden, og det har vært en av 10-på-topp-favorittene mine siden den gang. Sanna er altså ikke mitt virkelige navn :D (Har et kjedelig 80-tallsnavn selv :P)

Har hørt en del jenter i Sverige som heter det, sett det i avisene (bursdagssidene, fødselssidene osv.) Tror det er et navn som har gått opp de siste 5 årene i Sverige, uten at jeg har sett statistikk på det. Det er jo en kjent sak at navnene som blir populære i Norge ofte kommer fra Sverige... Tror det vil bli mer og mer populært, men ikke et poppisnavn i Norge. Halvpopulært, vil jeg gjette på.

Jeg måtte bare like det innlegget :D 

Skrevet

Jeg vet om en Sanna på 1 år, forresten. Det er det :)

Skrevet

Har en treåring i familien som heter det. Vet om et par andre små. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...