Gjest marimai Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Og Gud skapte mennesket i sitt bilde, i Guds bilde skapte han det, som mann og kvinne skapte han dem. 28 Gud velsignet dem og sa til dem: «Vær fruktbare og bli mange, fyll jorden Første Mosebok 1,27 Tenk, du er skapt av Gud, han ville at du skulle få bli til. Han formet deg fra du var et foster, Han har skapt deg i sitt bilde! Han er en kunstner og du er Hans mesterverk. Du er perfekt og Han elsker deg så utrolig mye <3 Selges ikke fem spurver for et par skilling? Og ikke én av dem er glemt hos Gud. Men til og med hvert hårstrå dere har på hodet, er talt. Vær ikke redde! Dere er mer verdt enn mange spurver. Luk 12,6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Selvsagt er jeg det, det ligger jo i nicket mitt det. Men nå var det mamma og pappa som skapte meg altså
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Det der 'bli mange'-greiene har vi nå i hvert fall fått til.. Han burde kanskje begrenset seg litt til å si 'vær fruktbare når det passer seg slik og ikke bli mer enn passelig mange.' Anonymous poster hash: db640...46a
BareMas Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Det der 'bli mange'-greiene har vi nå i hvert fall fått til.. Han burde kanskje begrenset seg litt til å si 'vær fruktbare når det passer seg slik og ikke bli mer enn passelig mange.' Anonymous poster hash: db640...46a Mulig sjølen angrer seg litt på hvordan han ordla seg der ja. Tenker han klær seg litt i hodet om dagen og tenker "det tok kanskje litt av dette...", men hva gjør vel det? Så flotte og fine som vi er, alle mann
Gjest marimai Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Det der 'bli mange'-greiene har vi nå i hvert fall fått til.. Han burde kanskje begrenset seg litt til å si 'vær fruktbare når det passer seg slik og ikke bli mer enn passelig mange.' Anonymous poster hash: db640...46a Ingen av Hans barn er for mange, hver eneste er like dyrbar
MammantilNurket Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Er det "Jomfruer" eller "Blomsterfiffi" som er på ferde under nytt nick ??? SKAFF DEG ET LIV!!!!!!!
Gjest marimai Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Er det "Jomfruer" eller "Blomsterfiffi" som er på ferde under nytt nick ??? SKAFF DEG ET LIV!!!!!!! Den som tror på Jesus gjør nettopp det, hun eller han forbereder seg på et liv, et evig liv For så høyt har Gud elsket verden at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. Gud sendte ikke sin Sønn til verden for å dømme verden, men for at verden skulle bli frelst ved ham. Du kan også få evig liv, Jesus elsker deg og han vil ikke gi opp med å få kontakt med deg.
Mikkemafian Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 INGEN er perfekt, og det nytter ikke å strebe etter det heller. Jeg er god nok, og det holder i massevis!
Gjest marimai Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 INGEN er perfekt, og det nytter ikke å strebe etter det heller. Jeg er god nok, og det holder i massevis! Menneskets mål etter det perfekte har ingen verdi, i Guds øyne er du perfekt.
magica fra tryll Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 hm..merker at jeg sliter litt med folk som ikke kan si ting med sine egne ord liksom. Selvfølgelig er vi alle perfekte, selvom vi gjør mindre perfekte ting;) God solverv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå