Gå til innhold

Jobben dropper å gi meg julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie, men er sykemeldt grunnet manglende vilje fra arbeidsgiver på tilrettelegging under graviditet. I tillegg har jeg i månedsvis blitt trakassert av arbeidsgiver, de har tydeligvis et sterkt ønske om at jeg skal si opp.

Men nå ser det ut til at de ikke en gang gidder å gi meg julegave. Vet at det er bare meg av 200 ansatte som ikke har fått en gave verdi 300-400 kr. For meg går det mest på prinsipp og likebehandling, ikke verdi på gaven.

Burde jeg ta det opp? Hva hadde dere gjort i en lignende situasjon?

Anonymous poster hash: d2d83...bf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at det mange steder ikke er vanlig å gi julegave til ansatte som er langtidssykmeldt eller i permisjon.

Anonymous poster hash: b4620...8e1

Skrevet

Lang historie, men er sykemeldt grunnet manglende vilje fra arbeidsgiver på tilrettelegging under graviditet. I tillegg har jeg i månedsvis blitt trakassert av arbeidsgiver, de har tydeligvis et sterkt ønske om at jeg skal si opp.

Men nå ser det ut til at de ikke en gang gidder å gi meg julegave. Vet at det er bare meg av 200 ansatte som ikke har fått en gave verdi 300-400 kr. For meg går det mest på prinsipp og likebehandling, ikke verdi på gaven.

Burde jeg ta det opp? Hva hadde dere gjort i en lignende situasjon?Anonymous poster hash: d2d83...bf4

Gitt alt det andre du nevner her, er det kanskje helt andre ting jeg ville tatt opp på et møte med arbeidsgiver enn manglende julegave.

Anonymous poster hash: 7fa92...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...