Gå til innhold

Var vi slem som begynte å le? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt og spiste middag og jeg merker at de er så merkelig stille ovenpå der hunden vår har seng. Har ikke hørt noe tassing på flere timer. Jeg ber eldste løpe opp for å hente han ned til mat. Høres hun får latteranfall og vi løper opp for å se. Der har voffsen revet opp en en og en halv meter høy bamse som er yngstemann sin og kastet ut all fyllet så gulvet er dekket med hvit ull. Og vår lille chihuahua står og jokker på en halvveis punktert bamse som er 10 ganger så stor som han selv :D

Min datter og jeg ler så vi hyler av synet mens voffsen helt uanfektet fortsetter. Men yngstemann begynner å gråte og mannen blir forbannet. Uff! Føler meg slem nå men synet var altså så komisk. Lovte å kjøpe ny bamse i det minste :P

Anonymous poster hash: 5b673...ffd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var feil å le, men sannsynligvis umulig å ikke gjøre det.

Skrevet

Ja, det syns jeg var slemt. Skjønner at dere ikke mente noe vondt med det, men syns det var direkte respektløst og lite forståelsesfullt mot minstemann

Skrevet

Hvor gammel er yngstemann, da?

Hadde noen ledd hvis min barndoms yndlingsbamse hadde blitt revet i filler ville jeg blitt knust og aldri, aldri glemt at de lo.

Anonymous poster hash: 137d4...1af
Skrevet

Hvor gammel er yngstemann, da?

Hadde noen ledd hvis min barndoms yndlingsbamse hadde blitt revet i filler ville jeg blitt knust og aldri, aldri glemt at de lo.

Anonymous poster hash: 137d4...1af

Han er 4. Det er ikke yndlingsbamsen forresten.

Anonymous poster hash: 5b673...ffd

Skrevet

Ba du om unnskyldning? Har en viss følelse av at det var viktigere enn å få en ny bamse i dette tilfellet.

Skrevet

Hadde ledd meg i hel ;) Så får det være så galt det bare vil...

Skrevet

Jeg har stor respekt for kosebamser 😉 Og hadde nok tatt tak i hunden, trøstet guttungen og kanskje ledd litt sv den bisarre situasjonen senere 😏

Skrevet

Jeg hadde "fillebanket" bikkja først og fremst jeg da... Kan ikke forstå at dere syns det er greit at den lille bikkjesniken bruker deres barn eiendeler som inneholder deres barns lukt til å utvise dominans eller seksuell opphisselse....

Jeg skjønner at det sikkert så morsomt ut, men små hunder må holdes i sjakk mtp ego,ellers blir de ufyselige, små drittbikkjer :/

Anonymous poster hash: 84788...659

Skrevet

Jeg liker ikke hunder og jeg liker ikke at ting blir ødelagt, så jeg hadde sikkert ikke ledd. Men forstår at hundeelskere synes sånt er morsomt, de er jo fra seg av begeistring ansett hva bikkjene gjør.

Anonymous poster hash: 8cff0...23a
Skrevet

hadde ikke ledd,hvis lille gutten min hadde grått,men hadde kanskje ledd litt på kvelden med storesøster,men var nok veldig sårt for han,så hadde ikke gjort det

Skrevet

Her burde BV vært koblet inn.

Anonymous poster hash: 47e1a...0a2
Skrevet

Æsj. Liker ikke disse små råttene og hadde deffinnitivt ikke ledd om råtta hadde hatt sex med ungens bamse.

Anonymous poster hash: c3b4f...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...