Gå til innhold

Kan jeg få deres utrohistorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt? Enten dere eller partneren var det..:)

Anonymous poster hash: 31be7...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nichs.

Anonymous poster hash: 675a9...044
Skrevet

Jeg pulte på danskebåten.....med en kjekk herremann fra samme sted som meg.

Anonymous poster hash: bab64...fc3
Skrevet

Ha ha ha ha ha!!

Anonymous poster hash: c1a15...ca3

Skrevet

Mannen kom hjem fra sin vellykkede jobb til sitt vellykkede hjem for å møte sin vellykkede kone. Idet han låser seg inn føler han at noe er annerledes. Men ingenting er annerledes...inntil han tråkker på en herrejakke som ikke er hans egen. Og når han entrer soverommet ser han kona naken sammen med hans aller beste venn. På hans italienske favorittsengetøy. Kona løper etter han ned trappen i bare t-skjorte og truse og han kastet henne ut i den regntunge natta. Hun gråter og hamrer på døra og ber på sine knær om å la han slippe henne inn igjen. Han slipper henne inn og drar sin kos.

Anonymous poster hash: 06425...195
Skrevet (endret)

Jeg hadde ei venninne. Så ble mannen og venninnen også venner, mye nærere venner enn det jeg var. Med noen av dem. Viste det seg.

Kort fortalt ;)

Endret av den perfekte mor
Skrevet

Jeg hadde ei venninne. Så ble mannen og venninnen også venner, mye nærere venner enn det jeg var. Med noen av dem. Viste det seg.

Kort fortalt ;)

Hvordan har det egentlig gått med dere, har tenkt på deg å så nå du skrev eksmann i en annen tråd. Du må ikke svare her altså, men husker godt trådene dine om dette.

Anonymous poster hash: 63967...d6c

Skrevet

Mannen kom hjem fra sin vellykkede jobb til sitt vellykkede hjem for å møte sin vellykkede kone. Idet han låser seg inn føler han at noe er annerledes. Men ingenting er annerledes...inntil han tråkker på en herrejakke som ikke er hans egen. Og når han entrer soverommet ser han kona naken sammen med hans aller beste venn. På hans italienske favorittsengetøy. Kona løper etter han ned trappen i bare t-skjorte og truse og han kastet henne ut i den regntunge natta. Hun gråter og hamrer på døra og ber på sine knær om å la han slippe henne inn igjen. Han slipper henne inn og drar sin kos.

Anonymous poster hash: 06425...195

greys anatomy?

Skrevet

Kort fortalt ;)

Uff... Skrekkscenario.

Anonymous poster hash: 7bfe0...e18

Skrevet

Jeg er elskerinnen, han er gift, vi puler når det passer og har gjort det i ca et år nå.

Anonymous poster hash: 70a3c...fa7
Skrevet

Kort fortalt ;)

Hvordan har det egentlig gått med dere, har tenkt på deg å så nå du skrev eksmann i en annen tråd. Du må ikke svare her altså, men husker godt trådene dine om dette.

Anonymous poster hash: 63967...d6c

Jeg flyttet nå i høst. Vi er gode venner, og kan ha det trivelig sammen, men det er dødt. Jeg så egentlig ingen annen utvei enn å flytte. Jeg har ikke angret på det valget, til nå ihvertfall :)

Skrevet

Jeg er elskerinnen, han er gift, vi puler når det passer og har gjort det i ca et år nå.

Anonymous poster hash: 70a3c...fa7

Har han bedre sex med deg enn med kona? Hvor møtes dere f.eks?

Anonymous poster hash: 31be7...63d

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde sex med exen 3 uker etter jeg var blitt sammen med mannen min. Hadde sex med en kollega på jobbreise noen år senere. Gubben vet ingenting, men jeg har stadig dårlig samvittighet, er redd for at han skal få vite om det og angrer på begge.

Utroskap anbefales ikke :huh:

Anonymous poster hash: ce2a7...151
Skrevet

Jeg er også elskerinne..

Puler en gift mann som har et barn.

Møttes i bil og på jobben hans

Anonymous poster hash: 74364...00c

Skrevet

Jeg drømte at jeg runket en skrukkete nittiåring natt til i går. Teller det, eller?

(det var forøvrig en jævlig motbydelig drøm...)

Skrevet

Fero.. Haha æsj

Anonymous poster hash: 74364...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...