Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Har de siste dagene vært plaga med smerter i mellom gulvet og bryste, sånne stikkene smerter som gjør det vondt å puste. Har også blitt veldig forskjøla, med nese som veksler mellom tett og rennende, hoster og nyser, og tungpusta. Føler meg generelt helt ræva. Har tatt paracet i håp om å føle meg bedre men synes ikke det hjelper. Legekontoret er åpent i morgen men pga redusert bemanning, ber de om kun akutte henvendelser. Burde jeg bestillt en time for å ta en crp eller bare la det skure og gå og heller ta det over nyttår om jeg ikke blir bedre ? Bestiller i tilfelle på nette i kveld, så kan ikke se ann til i morgen Anonymous poster hash: 7d396...6a5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Jeg ville bestilt, for ut fra symptomene så kan du jo ha en lungebetennelse. Jeg har ikke hatt feber når jeg har hatt lungebetennelse f.eks. Sist gang ventet jeg for lenge med å gå til legen, begynte da å gå over av seg selv, men jeg merker at jeg da hostet på meg en lett skade i lungevevet. Men så ventet jeg tre månedere med å oppsøke lege også, da... anbefales ikke Anonymous poster hash: 419aa...c27
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Du bør bestille til i morgen ja. Gikk å venta jeg og, noe som resulterte i lungebetennelse i 8 lange mnd. For meg virker det akutt nok, og ville tatt deg inn der jeg jobba!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Da sjanser jeg på og bestille time. Er lungebetennelse jeg også tenker på siden jeg har smerter i bryste. Feber får jeg så og si aldri, er nesten dau syk før den kommer over 38 grader. Hatt betennelser før uten at jeg får feber. Anonymous poster hash: 7d396...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå