Gå til innhold

Hvorfor treffer jeg alltid feile menn?? som bare sårer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen hjertelig takk for skjønne svar :)

Jeg har nok lav selvtillit og tar 'det jeg får'...

Det skjønner jeg nå :(

Jeg ble nettop dumpet av en mann som lovte gull og grønne skoger

Klemmer til dere andre også :)

Anonymous poster hash: 58e05...4a0

Det skjedde meg igår. Exen hans lager helvete for han så lager ham helevete for meg. Denne gangen gikk jeg bevisst etter noen jeg vanligvis ikle går etter så viser det seg at han er nesten verre siden han vet historien min. Så må føler jeg min jul er ødelagt..

Føler med deg!! God klem

Anonymous poster hash: ea056...2e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd en del utroskap, og mannen skjuler noe for meg på pcen (sletter alltid logg, hemmelig passord, lukker alltid pcen når han går en meter unna. Jeg har kommet til en løsning som fungerer for meg og det er at jeg selv har opprettet profiler på nettsider, anonymt selvfølgelig, og jeg skriver ikke noe ille. Ser på masse pormo, menn som runker, og har lovet meg selv at den dagen en mann er utro mot meg igjen, så er hevnen så jævlig søt. Da skal jeg ikke gå inn i noen offerrolle, men fly rett på byen og spre beina for den første og beste, eller kanskje den single kompisen hans:-) Og han skal få vite det. Ingen hjelp i å sitte og være offer. Man må kjøre på med omvendt psykologi og gjøre seg litt spennende.

Anonymous poster hash: e8f79...252

Denne her signerer jeg. Jeg tenkte på det samme i dag!

Anonymous poster hash: e7b24...d3b

Noe så tåpelig.... Man bruker da ikke andre mennesker på den måten fordi man er sint på sin mann. Selvfølgelig kan oppmerksomhet om omtanke fra andre hjelpe for å bearbeide smerten og heve selvtilliten etter et svik, men dere vil ende opp med å forakte dere selv dersom dere gjør noe som føles helt feil kun for å ta hevn.

Ikke hevn egentlig. Men kan han, så kan jeg. Ting bør gå begge veier i et forhold.

Skrevet

Har opplevd en del utroskap, og mannen skjuler noe for meg på pcen (sletter alltid logg, hemmelig passord, lukker alltid pcen når han går en meter unna. Jeg har kommet til en løsning som fungerer for meg og det er at jeg selv har opprettet profiler på nettsider, anonymt selvfølgelig, og jeg skriver ikke noe ille. Ser på masse pormo, menn som runker, og har lovet meg selv at den dagen en mann er utro mot meg igjen, så er hevnen så jævlig søt. Da skal jeg ikke gå inn i noen offerrolle, men fly rett på byen og spre beina for den første og beste, eller kanskje den single kompisen hans:-) Og han skal få vite det. Ingen hjelp i å sitte og være offer. Man må kjøre på med omvendt psykologi og gjøre seg litt spennende.

Anonymous poster hash: e8f79...252

Denne her signerer jeg. Jeg tenkte på det samme i dag!

Noe så tåpelig.... Man bruker da ikke andre mennesker på den måten fordi man er sint på sin mann. Selvfølgelig kan oppmerksomhet om omtanke fra andre hjelpe for å bearbeide smerten og heve selvtilliten etter et svik, men dere vil ende opp med å forakte dere selv dersom dere gjør noe som føles helt feil kun for å ta hevn.

Ikke hevn egentlig. Men kan han, så kan jeg. Ting bør gå begge veier i et forhold.

Å etterleve slik "øye for øye"- tankegang er et tegn på følelsesmessig umodenhet. Hvis dere begge er slik, så fortjener dere i hvert fall få andre enn hverandre på nåværende tidspunkt.

Skrevet

Hi her

Jeg begynte også å ha profiler på nett, men det verste er at han driter sikkert i det

Han lovte ring og ville ha barn

Skrevet (endret)

På meg virker som om du har en ubevisst tankegang om at sex med deg er en "belønning" han får for å være tålmodig og komme med løfter. Hvor er dine seksuelle ønsker oppi dette?

Jeg er enig i at det kanskje ikke er lurt å forhaste seg med sex, men å "holde igjen" til han har lovt deg nok gjennomskues nok raskt og gjør at han mister respekten for deg- da bruker du for ham tilsynelatende sex som et byttemiddel og han lurer kanskje innvendig på om du egentlig har lyst i det hele tatt eller mest ligger der og drømmer om en hvit kjole.

Ikke ha sex med noen av dem før du virkelig har lyst for din egen del, enten dette er på andre date eller den tiende.

Dessuten er det vel fint å finne ut om dere er seksuelt kompatible før dere begynner å tenke på giftemål og barn?

Endret av Ibsenfrue
Skrevet (endret)

Selv blir jeg veldig skeptisk til menn som lover noe som ikke står i forhold til hvilket stadie vi er på i forholdet...

De som snakker om våre fremtidige barn på fjerde date gjør meg svært ukomfortabel, og i tillegg er det et tegn på at du er i ferd med å bli dumpet av dem siden det er deres egen dårlige samvittighet ovenfor deg som ligger bak løftene.

Det er nemlig menn som innvendig sliter med at de liker deg veldig godt, men ikke er forelsket i deg, som gir deg løfter ute av proporsjoner.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Der har du problemet, "tar det du får". Finn deg selv først, bli trygg i deg selv, vit hva du vil ha, så skal du at drømmemannen dukker opp, det er jeg 100% sikker på, garanterer deg:)

Har vært der du har vært mange ganger, nå er jeg singel nettopp for å finne meg selv etter et langt forhold, og jeg er blitt kresen og er på vei til å finne ut hva jeg vil ha, inntil det så tar jeg livet med ro, og hvis jeg dater så vet jeg hvor grensen går:)

Anonymous poster hash: ca7ac...488
Skrevet

Jeg falt alltid for badboys og ble såret gang på gang. Gikk til og med et barn med en av de. Nå har jeg samboer som er stikk motsatt av alle jeg har vært sammen med. Han virket kjedelig i begynnelsen. A4 mann som ikke akkurat ga meg sommerfugler i magen. Men hadde hadde fast jobb, moderat forhold til alkohol og likte å være hjemme. Dvs ikke fly på byen hver helg.

Nå har vi Vært sammen i 6 år og han er slettes ikke så kjedelig som jeg trodde. Han er hjemmekjær men vi kan også ts en fest sammen eller hver for oss. Han behandler barnet mitt som sitt eget og har alt på stell.

Jeg angrer ikke på at jeg ga en snill, rolig mann en sjanse.

Aldri en badboy igjen.

Anonymous poster hash: 440a7...bf9

Skrevet

fordi du har en elendig dømmekraft?

Anonymous poster hash: 1217e...3d2
Skrevet

Hvordan kan man like noen veldig godt uten å bli forelsket??

Ja, innrømmer gjerne mine feil jeg. Elendig dømmekraft

Men er og veldig sex avhengig

Hi

Skrevet (endret)

Hvordan kan man like noen veldig godt uten å bli forelsket??

Ja, innrømmer gjerne mine feil jeg. Elendig dømmekraft

Men er og veldig sex avhengig

Hi

Jeg synes ikke du ser ut til å ha elendig dømmekraft HI. Råd og tips kan alle ha bruk for i ulike situasjoner, og svært mange vil i løpet av livet ha opplevd det samme som deg. Det kan skyldes uflaks, og det kan delvis skylde noe en selv gjør.

Jeg blir ellers litt forvirret av at du skriver at du er sexavhengig, siden det ikke stemmer helt med det du skriver lenge opp. Men hvis du ønsker å ha sex kun for sexens skyld, så ha det, uten å angre. Men da kan det nok være greit å la ham vite at du kun ønsker det, og husk prevensjon :).

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...