Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er selv ganske rund og smiler alltid til folk og er for det meste blid og hyggelig. Skjelden sur og grinete. Så stemmer dette. Mange av mine venniner mener visst dette og. Mange sier at barna mine er heldige som har en sånn bli og fornøyd mor. Jeg skriver ikke dette innlegget for å skryte. Men folk har visst sagt til meg at runde kvinner som meg smiler mest. Anonymous poster hash: 97dac...e5c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Tror ikke det har noe som helst med vekt å gjøre, jeg. Det har med hvordan man har det i livet og med seg selv. Når det er sagt, jeg har flere venninner som er store som ofte bruker humøret som et skjold. En jeg ikke lenger orker å være sammen med brukte det så mye at det ble slitsomt. Hun rakket alltid ned på sin egen kropp, samtidig med at hun prøvde å gjøre det morsomt. Men det var jo bare trist. Hun skulle alltid kommentere og dra inn det med vekt. Jeg forsøkte å hjelpe henne, lærte henne om kosthold, dro henne med ut for å være aktiv, støttet henne hver gang hun bad om hjelp, men hun bare fortsatte. Så jeg måtte bare distansere meg. I følge andre holder hun på på samme måte fremdeles. Men - i utgangspunktet tror jeg ikke hvor mye man smiler har noe å gjøre med hvor mye man veier. Men skulle vi sammenlignet deg og meg i øyeblikket hadde du hatt rett. Jeg er slank, veldig slank, men har ikke lenger noe å smile over, så jeg smiler minimalt. Liker det ikke, er egentlig en som smiler lett. Anonymous poster hash: 90908...82d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Er selv liten og "spinkel", men er allikevel smilende... Anonymous poster hash: 2c5a3...c4f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Folk som er fornøyde med seg selv og livet sitt smiler mest, vil jeg tro.
MrsMilla Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Næhæhæi! :-) Jeg smiler mest når eg er slank. Deg har. En mest med at jeg da er i vest form og trener, noe som gir meg overskudd og gjør meg glad. Nå er jeg rundere, gravid og sliten, og er helt klart mindre blid enn til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Har alltid vært blid og glad og har vært både feit og tynn. Er nå tynn og fortsatt blid. Anonymous poster hash: 8a504...37b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Jeg smiler mye, men er slank😊
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er smellfeit og ikke så veldig blid. Er tungt å leve på denne måten, og ikke noe JEG blir i godt humør av i allefall. Men mulig det har den effekten om man bare er litt rund, hva vet jeg. Anonymous poster hash: e07fe...9fc
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Jeg er sin regel rund i kantene og mitt varemerke er i alle kretser mitt blide humør. Men halvannet år etter mitt andre svangerskap sitter ti kilo vel godt fast og overfor meg selv er jeg ikke bare blid alltid pga det. Men jeg er alltid optimist og bare solsnu og at yngste begynner å sove bedre gjør at jeg ser for meg et "kjekt" trene- og sunnhetsprosjekt fra nyåret. (Spiser sunt og rent, men litt mye mørk sjokolade og småspising pga stress.) Anonymous poster hash: 9660c...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå