Gå til innhold

Hvordan hadde du følt det hvis dette var deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått denne oppgaven av psykologen min. Og jeg har ikke peiling hva som er riktig svar. Kan dere hjelpe? :P

Jeg går i terapi for å forbedre følelsesregisteret mitt bla.

post-857587-0-92038700-1387724442_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 60689...88c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe riktig og galt hva gjelder følelser. Vil si du ødelegger for deg selv hvis du skal la andre gi deg svaret. Hvordan skal du da kunne utvikle deg? ;)

Skrevet

Enig med Mandala. Dette drikke en oppgave hvor det finnes en fasit. Du skal svare hva DU ville følt om det var DEG, ikke hva andre føler når de ser bildet. Svaret ditt er så noe dere kan snakke om i timen neste gang, for å se hva det har slags betydning for DINE følelser og syn på livet akkurat nå.

Anonymous poster hash: de2af...1fe

Skrevet

Ja, hva hadde du følt når du ble stilt over for en slik fare?

Jeg er ikke i tvil når det kommer til meg.

Anonymous poster hash: f020d...c7a

Skrevet

Det er ikke noe riktig og galt svar her!

Prøv å sette deg inn i hva du ville følt om du stod så tett ved sjøen og det kom en slik enorm bølge skyllende over deg, en bølge som faktisk kan ta livet ditt eller skade deg veldig. Hva ville du føle da? Hva ville du føle hvis du kjente at bølgen tok tak i deg og dro deg ut i frådende vannmasser?

I heldigste fall ville du "bare" bli våt, og kommet unna det med skrekken. Hva ville du følt da?

Evt kan du også prøve å tenke deg hva om du stod trygt og så noen bli tatt av en slik bølge. Eller leke med bølgene og dermed risikere livet.

Det er du som sitter med svaret - uansett hva du kommer til. Ikke noe riktig og galt her :)

Anonymous poster hash: 3783f...ad4
Skrevet

Du må jo nesten finne ut av det selv. Ingen av oss som kan gi deg svaret. Og det finnes heller intet fasitsvar.

Men jeg vet veldig godt hva jeg hadde følt i hvert fall!

Skrevet

Dette er DIN oppgave å løse. Ingen andres.

Anonymous poster hash: 8a7f1...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...