nimmelim Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 må returnere noen varer, og hadde vært best å få gjort dette. Allerede drøyd lenge nok
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Følger ikke det butikkens åpningstider da? Anonymous poster hash: 7c6d7...c1b
Musemorbr / Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Jeg tror det er åpent, men noen postgang er det jo ikke før i morgen.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Så lenge butikken som har post i butikk er åpen så er jo posten i butikken også åpen i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå