Gå til innhold

''Pause'' i latensfasen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde regelmessige rier i går som varte i noen timer, men stoppet opp på kvelden. På natten våknet jeg igjen av rier fra fra 4 til 6 ca. Så stoppet de opp igjen. Nå sitter jeg her uten noe som helst vondt.

Fødeavdelingen mente i går at jeg hadde begynt i latensfasen. Men når alt stopper opp hele tiden, så skjønner jeg ikke noe som helst :/ Da kan jeg jo ikke ha begynt i fødsel! Har noen erfaringer med dette??

Sånn som i natt, jeg lå jo og ventet på at det skulle ta seg opp, men istedenfor så bare sovnet jeg :P Og våknet med null smerter.

Jeg er på overtid, så har ikke tid til sånne pauser, vil jo føde nå!  :fnise:



Anonymous poster hash: 0dfdc...ae6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holdt på sånn i nesten en uke jeg, maserier kalte jordmor det.

 

Det positive er at de gjerne påvirker mormunnen da, så det korter ned fødselen. Da jeg var hos jordmor til kontroll hadde jeg 3 cm åpning og var helt avflatet og moden, så når riene startet for alvor gikk ting ganske fort, mye var jo allerede unnagjort :)

 

Det blir nok snart baby på deg skal du se. Lykke til!



Anonymous poster hash: a04d1...9a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på sånn i 2-3 uker, men det startet ikke på overtid, det nesten 3 uker før terminen. 



Anonymous poster hash: 654ee...502
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt maserier tidligere, men dette var mer skikkelige saker, merket fort at dette var annerledes (helt regelmessige og veldig intense), og jordmoren på føden mente at det var rier som da hadde en modningseffekt, i den såkalte latensfasen :) Og at det snart ville være tid for fødsel... Men så var det jo dette med at alt bare stoppet opp da :P

Jeg kan ikke holde på sånn her i ukevis, jeg er jo nesten en uke på overtid allerede :/



Anonymous poster hash: 50467...4aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...