Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Bedre forklart, kan man få eggløsning, hoppe over mensen (ufrivillig, og uten å være gravid), og så få eggløsning igjen neste mnd? Anonymous poster hash: df978...c44
Camillok Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Nei, etter EL vill det komme en mens om du ikke er gravid. Det du derimot kan få er EL uten å ha hatt mens først.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Da blir jeg litt stresset her. Er 12 dager over ikm, alle tester jeg har tatt er negative. Sluttet på pillen for 4 mnd siden, og har tatt en angrepille etter den tid. Det er vel bare noe kluss i systemet da... Anonymous poster hash: df978...c44
mammantil 2 Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Jeg hadde av en eller annen grunn ikke mens i flere mnd før jeg ble gravid så ikke vet jeg. Har hatt veldig ustabil mens det siste halvannet året med opp til 6mnd uten og plutselig fant jeg ut at jeg var 3 mnd gravid og hadde ikke hatt mens på et halvt år, så vet ikke jeg
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Jeg kan ha hatt mens toppen to tre ganger i året, å har likevel to barn
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Man kan ikke ha eggløsning uten mens. Kommer ikke mensen etter ca 14 så har aldri eggeløsning vært. Umulig. men man kan derimot ha mensen hver måned og ikke ha eggeløsning hver måned Anonymous poster hash: 101e6...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå