Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Vi har en sønn på 8 mnd. Eier hus, 2 biler, hytte. Gjeld på alt, men ikke noe voldsomt. Begge har fast jobb. Vi har ikke barnehageplass, jeg er i permisjon fram til nyttår, så begynner pappapermisjonen. Jeg vil ikke gå nå pga jula. Men vil liksom ikke gå når pappapermisjonen er heller. Da må jo babyen bo der? Jeg er jo på jobb :/ Bør jeg holde ut til vi har fått barnehageplass? Har dere tips? Anonymous poster hash: fc20b...d19
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Du sier ikke noe om grunnen til at du vil gå? Er det et dårlig forhold, kjedelig eller vondt? Jeg ble alene da babyen var liten, det var ingen enkel sak, men riktig for oss og det gikk helt fint etterhvert. Men sånne ting når ikke gjøres på impuls selvfølgelig, så først må dere jo finne ut av situasjonen. Anonymous poster hash: bb90d...966
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Hvis han er en drittsekk ville jeg ha gjort det nå, slik at han ble sittende alene i julen og for alltid husket på akkurat det hver eneste jul her etter. Anonymous poster hash: f8d7a...614
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Hvis han er en drittsekk ville jeg ha gjort det nå, slik at han ble sittende alene i julen og for alltid husket på akkurat det hver eneste jul her etter. Anonymous poster hash: f8d7a...614 For et godt menneske du er! Anonymous poster hash: 6f1bd...8ce
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Hvis han er en drittsekk ville jeg ha gjort det nå, slik at han ble sittende alene i julen og for alltid husket på akkurat det hver eneste jul her etter. Anonymous poster hash: f8d7a...614 Hva skal til før man er en drittsekk? Har man satt barn til verden så burde man kanskje prøve å holde ut litt lengre, prøve litt hardere. Anonymous poster hash: 9f874...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå