Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #26 Skrevet 22. desember 2013 Juliea, on 22 Dec 2013 - 13:27, said: Savner sne! Da kan veska og jeg gå ut å ake! Og bygge snømenn og andre gratis sne aktiviteter Syntes liksom sne hører julen til Personlig så synes jeg det er tungvint å ha med seg veska når jeg skal ake.... Anonymous poster hash: ab794...2b7
Regina_George Skrevet 22. desember 2013 #27 Skrevet 22. desember 2013 Elsker grønn byjul! Hvertfall som høygravid. Deilig å slippe å skli på isen og ikke minst få bruke joggesko hver dag fremfor stygge vinterboots.
Siamese Hellhound Skrevet 22. desember 2013 #28 Skrevet 22. desember 2013 Får nesten vårfornemmelser, jeg. Sol og mildvær. Er virkelig ikke glad i vinteren, selv om det er LITT morsommere med barn enn uten. Vi reiser bort i jula, og de kan godt ha snø der, men jeg synes det er deilig å slippe å måke snø med barnevogna.
Mrs Smith Skrevet 22. desember 2013 #29 Skrevet 22. desember 2013 Synes det er helt greit. Bittelitt snø til julaften, ja takk, men ellers så hater heg kulde så vinteren så langt er helt fin:)
skjotta Skrevet 22. desember 2013 #30 Skrevet 22. desember 2013 Får nesten vårfornemmelser, jeg. Sol og mildvær. Er virkelig ikke glad i vinteren, selv om det er LITT morsommere med barn enn uten. Vi reiser bort i jula, og de kan godt ha snø der, men jeg synes det er deilig å slippe å måke snø med barnevogna. Hagen min har og vårfornemmelse :-( her i sør spretter bjørka og staudene spirer. Jeg ønsker meg litt kulde og snø nå. Vi får bare storm etter storm og 5-10 plussgrader. ..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #31 Skrevet 22. desember 2013 Heller snø enn det regnet som har holdt på lenge nå og den blåsinga, drittlei det. Heller snø og -20. Anonymous poster hash: f0c7b...b9a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #32 Skrevet 22. desember 2013 Det er ikke normalt at det er så til de grader plussgrader nå, heller. Vinter skal være snø og kaldt, og ikke regn og plussgrader. Anonymous poster hash: f0c7b...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå