Gå til innhold

Flere i Oslo som synes det er helt ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juliea, on 22 Dec 2013 - 13:27, said:

Savner sne! Da kan veska og jeg gå ut å ake! Og bygge snømenn og andre gratis sne aktiviteter :)

Syntes liksom sne hører julen til :)

Personlig så synes jeg det er tungvint å ha med seg veska når jeg skal ake.... Anonymous poster hash: ab794...2b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker grønn byjul! Hvertfall som høygravid. Deilig å slippe å skli på isen og ikke minst få bruke joggesko hver dag fremfor stygge vinterboots.

Skrevet

Får nesten vårfornemmelser, jeg. Sol og mildvær. Er virkelig ikke glad i vinteren, selv om det er LITT morsommere med barn enn uten.

Vi reiser bort i jula, og de kan godt ha snø der, men jeg synes det er deilig å slippe å måke snø med barnevogna.

Skrevet

Synes det er helt greit. Bittelitt snø til julaften, ja takk, men ellers så hater heg kulde så vinteren så langt er helt fin:)

Skrevet

Får nesten vårfornemmelser, jeg. Sol og mildvær. Er virkelig ikke glad i vinteren, selv om det er LITT morsommere med barn enn uten.

Vi reiser bort i jula, og de kan godt ha snø der, men jeg synes det er deilig å slippe å måke snø med barnevogna.

Hagen min har og vårfornemmelse :-( her i sør spretter bjørka og staudene spirer.

Jeg ønsker meg litt kulde og snø nå. Vi får bare storm etter storm og 5-10 plussgrader. ..

Skrevet

Heller snø enn det regnet som har holdt på lenge nå og den blåsinga, drittlei det. Heller snø og -20.

Anonymous poster hash: f0c7b...b9a

Skrevet

Det er ikke normalt at det er så til de grader plussgrader nå, heller. Vinter skal være snø og kaldt, og ikke regn og plussgrader.

Anonymous poster hash: f0c7b...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...