Jallow B Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg ser ut av vinduet; sola skinner, det er lette skyer på himmelen, og seks varmegrader. Ingen tegn til snø, og akkurat passe temperatur. Jeg synes det er helt i orden, kjenner jeg, og mannen det samme. Vi kunne gjerne tenke oss noen snøfnugg på julaften, men ellers? Nah. Flere her som synes dette er helt i orden ?
DaTuMa Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Nei. Jeg stod akkurat og kikket ut av vinduet og tenkte at dette her var stusselig. Grønt gress, ikke is på elva, og 5 plussgrader. Ikke mye julestemning av det akkurat
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Jeg hater vinteren,men akkurat i jula vil jeg ha masse snø og minus 2-3 grader. Det perfekte hadde vært om snøen kom 21 Des og forsvant 3 januar.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Jeg synes det er helt ok:) Bor i Oslo men er ikke herfra. Fascineres av mine venninner som er oppriktig sure fordidet ikke er hvit jul, men da har man ikke mye perspektiv. Vi er så latterlig heldige her i landet, det holder ikke med fred, velferd, gaver og trygghet, for vi har dessverre ikke snø noen dager før jul:) Anonymous poster hash: 551a1...5b9
sug lut Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Jeg synes det er lekkert og nydelig, når det ikke er ordentlig snø og minus fem er dette her flott, og ikke glatt, hurra!
Gjest Anybody Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Savner sne! Da kan veska og jeg gå ut å ake! Og bygge snømenn og andre gratis sne aktiviteter Syntes liksom sne hører julen til
Kliko Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Det er som det er. Men snø og kulde blir det på nyåeet uansett tenker jeg :-) Nå skal jeg og guttungen ut på sykkeltur! (Kan aldri huske å ha gjort det bitte lille julaften før!). God jul alle sammen :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Jeg pleier også ta med meg veska på aketur juliea. He he Regner med at du mente vesla
Guttaboys Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er ikke spesielt glad i vinteren, siden jeg ikke er noe skimenneske. Men jeg elsker hvit jul, så kan ikke si meg enig med deg. Så jeg foretrekker snø hele desember. Ellers kunne jeg klart meg uten.
Gjest Julia1984 Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Nyyyyydelig! Snøen kommer tidsnok! Holder med 1-2 mnd med masse snø.
Odine! Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Jeg skulle gjerne hatt snø, men det blir jul uten også.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Savner sne! Da kan veska og jeg gå ut å ake! Og bygge snømenn og andre gratis sne aktiviteter Syntes liksom sne hører julen til Du er så søt som sier sne Høres mye koseligere ut enn snø. Anonymous poster hash: 853a2...a57
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Nei. Synes det er regelrett drittkjipt. Eier ikke julestemning. Og jada, jeg er såpass sær at snø faktisk er et kriterium for julestemning. Trenger ikke gaver og masse stygge julelys, men SNØ må det være. Anonymous poster hash: b554f...b1d
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Savner litt snø nå. Deilig med plussgrader og sol, for all del. Men hvor blir det av julestemningen...?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Nei. Jeg og barna savner snø så vi kan få brukt vinterlekene våre. Anonymous poster hash: 7a2ff...91b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er innflytter til Oslo-omerådet og er vandt med MENGDER med snø, så jeg er overlykkelig! Såå deilig å slippe snøen! Men, for barna håper jeg den kommer snart. Ikke mye for de å finne på ute nå.. Anonymous poster hash: 78f8e...e3f
Gjest Bjørketreet Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Nå bor ikke jeg i Oslo da, men her er det også ''finvær''. Jeg pleier å være i overkant glad for snø, jeg ELSKER snø Hadde det vært slik som dette i fjor hadde jeg antakelig vært direkte lei meg MEN i år venter vi baby (anytime now!) og synes egentlig det er greit med såpass fint trille-vær!
DaenerysStorm Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Jeg synes det er helt ok:) Bor i Oslo men er ikke herfra. Fascineres av mine venninner som er oppriktig sure fordidet ikke er hvit jul, men da har man ikke mye perspektiv. Vi er så latterlig heldige her i landet, det holder ikke med fred, velferd, gaver og trygghet, for vi har dessverre ikke snø noen dager før jul:) Anonymous poster hash: 551a1...5b9 Vel, setter man det i perspektiv er det bedre å klage på å ikke ha snø enn å klage på mangel av gaver... Det er ikke normalt med sånt vær i desember og det er en unaturlig grunn til det Jeg vil ha snø, har null julefølelse nå. Er også ganske lei av å skli rundt på holka
Tired mama Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har alltid hatet grønn jul. Jeg har alltid måttet ha masse snø for å få den rette stemningen. Men jeg merker i år at det faktisk ikke gjør meg noen verdens ting. Jeg har vært syk i over ett år og ENDELIG begynt å bli frisk igjen. Så jeg nyter bare dagene og livet, og priser meg lykkelig over at jeg får feire julen sammen med mannen min og de tre nydelige barna våre.:-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #21 Skrevet 22. desember 2013 Jeg synes det er deilig. Men for barna mine er det jo trist. Anonymous poster hash: d7c65...e05
Tingenes Herre Skrevet 22. desember 2013 #22 Skrevet 22. desember 2013 Jepp. Er helt nydelig med snøfritt og mildt. Vinteren blir en måned kortere i år!! Hurra!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #23 Skrevet 22. desember 2013 Nei DEPRIMERENDE "Vinter"... Anonymous poster hash: e9140...a27
Jallow B Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #24 Skrevet 22. desember 2013 Delte meninger Jentungen her i hus er like glad om det er snø eller sol eller regn, så for henne spiller det ingen trille. Jeg har vært ute og gådd mye idag, og jeg hadde neppe vært like glad om det var mange cm med snø å måkke vogna gjennom...
Nettie+jentungen Skrevet 22. desember 2013 #25 Skrevet 22. desember 2013 Jeg skulle mer enn gjerne hatt snø, vil ut og ake med lille trollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå