Gå til innhold

mannen min har fått jobb, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har mange jobb tilbud og venter svar fra flere. Det er en plass han virkelig har fått et godt tilbud. Men han vil ikke vere borte fra meg og barnet så lenge. Han vil vere endel av hverdagen å støtre meg og vere her når jeg trenger han. Han vil vere der for minstemann. Jeg føler jeg står i veien for noe han vil. Om han takker ja. Blir han bortreist fra mars til september å har fri vintersessongen. Jeg aner ikke hvordan ta stilling til dette.

Anonymous poster hash: ff211...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, det hadde jeg aldri godtatt. Enten så hadde jeg blitt med han om mulig, eller sagt fra at jeg ønsket at han skulle holde seg hjemme. Ihvertfall med flere jobbtibud.

Det er lenge å være borte fra familien

Anonymous poster hash: 4c004...8c6
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde taklet det noe bra. Alt for lenge borte. Tror en sånn jobb fort kan ødelegge forholdet :(

Skrevet

Jeg ville nok ikke taklet det jeg heller. Utrolig vodt å være fra hverandre så mye. Å lenge av gangen. Ikke lett og si til han noe jeg vet han vil. Men han sier det selv også. Det er veldig lenge å være borte :( trur det er best jeg sier det slik som jeg føler det. Egoistisk men vil jo vere med han.

Anonymous poster hash: ff211...b0e

Skrevet

Hva er problemet?

han sier han ikke vil være borte fra deg og su vil ikke det heller. Da takker han nei og tar en annen jobb.

Hadde ikke vært aktuelt for meg å fortsette ett forhold om mannen hadde reist fra meg og barna.

Anonymous poster hash: 9c521...c47
Skrevet

Du står ikke i veien for ham. Han velger dere.

Skrevet

Du lager et problem her! Han vil ikke være borte fra dere, og du vil ikke at han skal være borte. ?

Anonymous poster hash: f6f95...b8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...