Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Sønnen fikk omgangssyken, han er hjemme med ham på torsdag. Legger seg når jeg kommer hjem fra jobb kl 16. Står opp kl 20. Fredag er han også hjemme med ham, og legger seg når jeg kommer hjem kl 14. Står opp kl 23. Legger seg lørdag kl 09.00. Opp kl 18. I seng i dag tidlig kl 08. Og der står jeg som vanlig med 3 unger, midt i julestria, julehandel, husvask, levere gaver... I går kveld fikk han klar beskjed om at han kan ta ansvar for å få ferdig noe før vi reiser på mandag. Han skulle brette 5 maskiner tøy som står på soverommet. Når han går og legger seg på Morgan i dag beklager han seg, for han kommer ikke til å rekke det. Han må jo tross alt dusje og pakke for seg selv før vi reiser. Hva faen gar han gjort de siste nettene??? Spilt data!!! Bor jo faen meg sammen med en liten unge!!! Brøøøøøøl! Så skal jeg sitte her med barna, og smile og late som at alt er så fint! Jo du skjønner pappa er litt sliten lille venn. Dumme late egoistiske mannfolk! Skjønner ikke at en arbeidsledig mann kan ha så lite tid til familien! (Og ja, jeg vet jeg kan kaste ham på hue og ræva ut, men det er ikke så enkelt det heller) Anonymous poster hash: d540e...98b
Gjest Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Eeehhhh jo..... sett en søplesekk med klærne hans på trappa og lås døra. Kanskje han tar et HINT? Og denne sjarmerende gutten er? 18 år? Eller nei... har en meget oppegående 19 åring og han er ikke slik
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 19 åringen min også hiver seg rundt på alle flater om jeg ikke har klart alt her. Det er det minste han kan gjøre han mannen din.. Anonymous poster hash: 89055...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå