Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Frokost på sengen til meg selv fordi jeg fortjener det. Rundes av med espresso og litt marsipan. Resten av hurven kjører sin egen stil og jeg tar meg en velfortjent rolig morgen. I dag blir det kjøttkaker hos mamma før pynting av juletre. Nå har jeg rom for litt god julefølelse gitt. Mannen er relativt frisk igjen og jeg må ikke ordne alt alene. Det hjelper veldig! Håper dere får en fin dag i dag og at alle syke føler seg litt bedre!
sug lut Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 God morgen til deg også, mrs, bra alt går seg til, og for en vakker morgen det er! lys og mild og gyllent på himmelen og ikke glatt, jeg har kaffe og fred i sjela.
Light of my life Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 God morgen Sov til 10:30!!!! Lykke
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 God morgen! Fortsatt i pysj
Gjest Fru Banderas Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Nonn av oss må på arrbe selv på søndag men det gjøkke no, jeg er glad jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå