Gå til innhold

Positiv test i julegave


CAND

Anbefalte innlegg

Tipper det kommer flere inn hit i Septembergruppa, de neste dagene, og det er sikkert flere som tenker som meg: at denne positive testen var tidenes julegave.

 

Gjør dere noe spesielt med den overfor partneren deres? Sier dere det med en gang eller klarer dere å vente til julaften?

 

Selv fant jeg det ut i går, og hadde alle planer om å pakke inn testen og gi samboer verdens beste julegave, men jeg klarte ikke å holde meg i mer enn en time...;)

 

Men man kan jo gjøre noe hyggelig ut av det allikevel. Hva gjør dere? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderte å gjøre det. Pakke den inn og gi den på morningen. 

Men han viste at jeg kom til å ta den testen idag :)

Så fortalte det med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tre billigstrimler og fått to streker på alle. Føles veldig på kroppen at jeg er gravid. Så etter egen utregning blir termin 04. september :) Har ikke IKM før om et par dager, så ikke hundre prosent sikkert, men kjennes veldig ut som jeg er ( har vært gravid to/ tre ganger før , en kjemisk, en SA og en MA )

 

Håper jeg blir værende i denne gruppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble samboer overrasket med en førjulsgave idag etter jobb! Sønnen min på 1 1/2 gikk rundt med en liten pakke i hånden som samboer plutselig oppdaget at det sto hans navn på! Han trodde det var et flakslodd og ble veldig overrasket over å se en positiv test!! :D

 

Skal legge en pakke gjemt hos mamma imorgen og når vi drar derfra på julaften skal jeg sende melding om at det ligger en ekstra pakke hos henne på gjesterommet! Gleder meg til å høre reaksjonen :)

 

Resten av familien får vente litt i tilfelle ting ikke skulle gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere også :) Jeg tror min termin er foreløpig 4. september, men er ikke sikker jeg heller. Gikk på do tidligere i dag og fikk rosa aktig greier på papir da jeg tørket meg :( Men det var bare en gang heldigvis, kjøpte meg en ny test med ukeindikator, skal ta den i slutten av uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere også :) Jeg tror min termin er foreløpig 4. september, men er ikke sikker jeg heller. Gikk på do tidligere i dag og fikk rosa aktig greier på papir da jeg tørket meg :( Men det var bare en gang heldigvis, kjøpte meg en ny test med ukeindikator, skal ta den i slutten av uke :)

Festeblødning? Eller bare en rift, kanskje :) Spennende med samme termindato foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir spennende dag i morgen, i følge kalenderen min så har jeg ikm da. Jeg tror i grunnen at jeg har kommer litt lengre enn 4 uker. Testet på ettermiddagsurin på fredag og testen var da klar positiv!

 

Blir spennende å følge dere her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt på fredag, så er idag 4+5! Forige mens var ved en SA etter mitt 3. Prøverrørsforsøk, men denne er hjemmelaga:-) beste julegaven noen gang!men har 3 MA/SA bak meg, så slipper ikke jubelen helt enda! Terminen min fåreløbig er 1. September! MIN FØDSELSDAG!! Så julegave og fødselsdagsgave i ett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :) Ja, vi er en heldig gjeng!

 

Jeg har også opplevd småblødninger / spotting. Egentlig i over en uke, så jeg skal til gynekolog i morgen for å forsikre meg om at alt er greit. Har hatt MA før, så vil bare roe nervene. Men tror nok alt er som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er IKM?

Jeg har tatt tre billigstrimler og fått to streker på alle. Føles veldig på kroppen at jeg er gravid. Så etter egen utregning blir termin 04. september :) Har ikke IKM før om et par dager, så ikke hundre prosent sikkert, men kjennes veldig ut som jeg er ( har vært gravid to/ tre ganger før , en kjemisk, en SA og en MA )

 

Håper jeg blir værende i denne gruppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får svar i morgon om jeg kommer inn i gruppa her, tror egentlig det!! Hadde en MA i begynnelsen av desember så viss det allerede har klaffet blir det jubel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg overrasket Sambo etter en handletur 13.01. Pilte inn å tok test mens han kjørte bilen inn i garagen *fnis*

Når han kom inn var jeg sprekkferdig, tårene rant, og stemmen knakk i det jeg sa du skal bli pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...