Gå til innhold

Temperamentsfull mann når han er sulten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med menn som blir Rasende hver gang han er sulten?

Klikker, roper, later som han ikke hører noen og klikker når barna maser for n'te gang (pga han ikke har svart dem tidligere). henger det noe i veien når han skal lete fram noe, slenger han det i fra seg på gulvet i sinne. Hvis jeg har laget maten på feil måte smaker den dritt, selv om ungene insisterer på at det var godt.

Ber alle rundt seg Hold kjeft hvis de prater med han.

Så begynner maten å synke ned og blodsukkeret stabiliserer seg, da er han ikke til å gjenkjenne. Kjærlig, morsom og akkurat som om ingenting har hendt?

I fikk jeg så avsmak av denne oppførselen at jeg tenkte at jeg ikke kan leve mer med han. Er det grunn nok til å fra fra han tenker du? Vi har 3 barn, 1 til 10 år gamle. Han har blitt slik de siste 2 årene vi har vært sammen (var ikke like ekstremt før).

Anonymous poster hash: 4137b...32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaskje du skal be han sjekke seg for diabetes..? De kan reagere med sinne når det begynner å bukke over. Og er dette grunnen er det farlig!!

Anonymous poster hash: 15764...ebf

Skrevet

Han sjekket diabetes for et års tid siden, etter jeg tvang han. Faren hans har det nemlig også. Men negative resultater.

Jeg får kanskje begynne å ha småmat på lur og personlig følge opp at han spiser hver 3. Time.

Irriterer meg bare at han ikke har selvinnsikt til å skjønne:" oi, nå skjer det igjen, jeg er sulten og sint, må roe meg ned".

Jeg sier det til og med: "nå er maten straks klar, du vet at det roer seg når maten synker". Da får jeg lett til svar om at jeg må holde kjeft og dra til helvete unna!

Så går det ti min og han er ok igjen....

Hi

Anonymous poster hash: 4137b...32c

Skrevet

Min har de samme tendensene. Ikke like ekstremt som du beskriver, men han blir regelrett sur når blodsukkeret synker og det merker vi som bor med han. Syns også det er rart at ikke de selv passer på å holde et mer stabilt blodsukker når de vet at de er slik.

Anonymous poster hash: 7b36c...7b7

Skrevet

Min er også irritabiell når han er sulten, men ikke på langt nær så ille som din..! Blir litt kort i svarene, og litt stresset. Jeg tenker at hvis han klarer å ta seg sammen med andre, burde han gjøre det samme med deg og barna. Ville han oppført seg sånn ovenfor kollegaene hvis han var sulten? Kameratene eller foreldrene sine? Nei! Det handler om å ta seg sammen, og det gidder han ikke ovenfor deg. Sykt og tillate seg å bli ufin mot barna fordi han er sulten. Big baby.

Anonymous poster hash: 4f0fe...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...