Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 For de som mener at mennene ikke gjør så mye. Min meldte seg frivillig til å handle nesten alle julegavene og tok storhanden av mat:) Vi satte oss sammen før han dro og skreve lister. Jeg ble veldig glad siden babyen vår på 3 mnd er forkjøla og ikke bør draes med over alt. Joda sikkert mange menn som gjør dette, men jeg ble veldig glad for at min samboer gjorde dette. han er ikke akkurat glad i å shoppe. Så nå er d litt vasking og pynting igjen så kan jula komme:) skal også ordne litt mer krumkake. Nesten tomt allerede! Anonymous poster hash: 6c350...6b1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Så bra. Her har mannen tatt seg av julerengjøring, pynting og det meste av bakingen. Veldig deilig å reise på julehandel og komme hjem til skinnende rent og ferdigpyntet hus. Anonymous poster hash: a4e7c...a95
Gjest Julia1984 Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Mannen min handler alt av mat og står for mye av julegavene. Vaskehjelpen står rengjøringingen. Pynting gjør jeg gjerne selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå