Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan gjorde dere det når barna var for store til sprinkelseng men for små for stor seng? Har en liten en på halvannet år som ofte er på vei ut av sprinkelsenga, det syntes jeg er skremmende for ho kan slå seg godt om jeg ikke fåt stoppet ho i overfarten. Men så er saken den at ho er jo bare halvannet år og trassen ved leggetid og dagdupp kan være voldsom til tider og da er jo sprinklene gull verdt. Jeg har tenkt at ho er for lita for storseng da det ville vært ugunstig om ho vandrer rundt i hele huset om ho våkner på natta. Vil ikke oppvåkningsfasen på morningen bli relativt kortere ved at ho bare kan gå ut av senga selv i steden for å måtte bli hentet? Nå kan ho gjerne ligge en times tid å synge og prate for seg selv før ho begynner å rope på mamma. Jeg er sånn i tvil om hva jeg skal gjøre, så hvordan gjorde dere det? Anonymous poster hash: b7595...602
★julestjerne★ Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Eit alternativ er storseng og trappegrind i døra til rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå