Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Tar kalsium/magnesium uten virkning. Noen som har gode råd? Det er så utrolig smertefullt og varer i 1 min hver gang. Det skjer uten at jeg rører en eneste muskel og veldig ofte om natten. Under fotbladet, opp etter leggen, i rumpeballene, hender, fingrer, ja egentlig kan det skje i hele kroppen. Anonymous poster hash: a6acf...99d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Tar du magnesiumen på kvelden før du legger deg? Da har den best virkning. Anonymous poster hash: 6ef35...581
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Tar du magnesiumen på kvelden før du legger deg? Da har den best virkning. Anonymous poster hash: 6ef35...581 Nei, men skal forsøke det takk:) Anonymous poster hash: a6acf...99d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Man skal ikke ta magnesium i slutten av svangerskapet. Det sa jordmoren til meg. Magnesium brukes til å dempe premature rier! Ellers, klem til deg - jeg vet det gjør kjempevondt. Anonymous poster hash: 86d87...248
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Man skal ikke ta magnesium i slutten av svangerskapet. Det sa jordmoren til meg. Magnesium brukes til å dempe premature rier! Ellers, klem til deg - jeg vet det gjør kjempevondt. Anonymous poster hash: 86d87...248 Okey takk:) Ja og samboern tror han vet hvordan det er. Det gjør han IKKE. Han mener han vet hvordan det er å ha rier også.... Anonymous poster hash: a6acf...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå