Gå til innhold

Ønsker dere en god jul..


Fru.Frøken

Anbefalte innlegg

Og et godt nytt år! :D

Vi skal dele nyheten i magen med familien på julaften og 1.juledag.

Har blitt enige om at vi sier det høyt rett og slett.

Han skal si det på julaften til sine, vi er hos dem, og det er hans oppgave å finne ut når og hvordan.. så blir spennende for meg også. :)

Også skal jeg dele det 1.juledag hos mine foreldre.. noe jeg gruer meg litt til.. hvordan sier man det? hehe

og så vet jeg ikke om mamma blir overrasket  heller, noen ganger så misstenker hun ting... sån helt uten videre. :P

 

Men det er kanskje flere her inne som skal dele i jula, hva er deres planer? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir en koselig julegave å dele med familie :) hvor langt på vei er du ?

 

Jeg er 4+4 og synes det er for tidlig å si noe, men MÅ si det til noen da det er ganske så innlysende om jeg ikke drikker vin til maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nytt år! Og lykke til med å fortelle- de blir sikkert glade alle sammen.

 

Vi venter så lenge som mulig med å fortelle, så med mindre det blir umulig å skjule pga kvalme, blir det 2014 før det fortelles noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg sier til mamma... Men resten får ikke vite noe før etter uke 12 hvis alt går som det skal:) vi skal ut å reise med pappa når jeg er 9 uker så må vel fortelle han det da..

Mamma er foresten også slik som kan føle på seg, så mulig hun ikke blir overaska og allerede "vet" det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7+4 på julaften, men tror det er riktig for oss å dele det nå. :) Tror ikke mannen hadde klart å holde kjeft mye lengre uansett.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer også til å si det på julaften. Er da 8 + 4. Er helt umulig å holde det hemmelig når vi skal bo der i tre til fire dager. Ikke alkohol og sliten og kvalm... 😊 God jul!! 🎅🎅🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer også til å si det på julaften. Er da 8 + 4. Er helt umulig å holde det hemmelig når vi skal bo der i tre til fire dager. Ikke alkohol og sliten og kvalm... God jul!!

Ja, da blir det vanskelig å holde det hemmelig. En uke lengre enn meg, heldig du, ukene går ikke fort nok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi kommer også til å si det på julaften. Er da 8 + 4. Er helt umulig å holde det hemmelig når vi skal bo der i tre til fire dager. Ikke alkohol og sliten og kvalm... God jul!!

Ja, da blir det vanskelig å holde det hemmelig. En uke lengre enn meg, heldig du, ukene går ikke fort nok. ;)

Ja, det skjønner jeg. Men hold ut en uke til! Da er risikoen blitt liten for at noe skal gå galt (etter 12 enda mindre selvsagt). Men legevennene mine sier at er man gjennom uke 7-8 så er det værste over... Fyll julen med gøye ting (om du orker...) så går tiden fortere! 😊Sov godt! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+6 på juleaften, men tror muligens vi drøyer. Skal hjem på kvelden så jeg kjører uansett...

Forrige graviditet sa jeg det 4+4 fordi jeg bodde hjemme i jula...sa det bare når vi satt å spiste julegrøt, videre at jeg håpet det kom til å gå bra, men at jeg ikke ville prate så mye om det før uke 12. Strikkeforbud til uke 12...:) jeg er nok litt over gjennomsnittet redd for at det går galt. Synes på noe vis at det er "lettere" å si det til venner fordi jeg vet familien min blir så lei seg hvis det ikke går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle sammen ei riktig god jul og godt nytt år :)

Her vet foreldrene og søskene på begge side allerede. Mine besteforeldre og ene tanta skal få vite det på julaften (siden besteforeldrene mine reiser til syden om få dager og blir borte til slutten av mars;p) Følte det ble rett at de fikk vite det før de reiste :)

Så har pakket inn garn og strikkeoppskrift siden bestemor er så glad i å strikke, også står det bare "Ønsker meg veldig dette settet, men jeg kommer ikke før august. Hilsen deres tredje oldebarn" :)
Tante får vite det, siden hun også skal feire jul sammen med oss. så vanskelig og holde henne utenfor da :P
Er 8+5 på julaften :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul :) Er 6+0 på jualften så vi venter et par uker til med å fortelle til svigers og resten av familien. Har fortalt det til mamma da. Vil vente til vi har sett hjertet i uke 8. Jeg er vanligvis veldig åpen og ærlig om alt så det skal bli vanskelig å ikke fortelle noe, men har lyst til å vente til jeg ihvertfall ser et bankende hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi kommer også til å si det på julaften. Er da 8 + 4. Er helt umulig å holde det hemmelig når vi skal bo der i tre til fire dager. Ikke alkohol og sliten og kvalm... God jul!!

Ja, da blir det vanskelig å holde det hemmelig. En uke lengre enn meg, heldig du, ukene går ikke fort nok. ;)

Ja, det skjønner jeg. Men hold ut en uke til! Da er risikoen blitt liten for at noe skal gå galt (etter 12 enda mindre selvsagt). Men legevennene mine sier at er man gjennom uke 7-8 så er det værste over... Fyll julen med gøye ting (om du orker...) så går tiden fortere! Sov godt! Klem

 

Det går nok helt fint å fortelle det nå, vi måtte fortalt det om vi mistet uansett. Det er mye som kan skje i et svangerskap, men føler meg ganske trygg. Det blir fint å prate om det med mor, søstre på begge sider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...