Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg og min mor har vært i byen i dag og når vi skal dra hjemover går vi forbi et utested. Der ser vi tilfeldigvis broren min stå og kline med en dame. Som ikke er hans kone! Så rasende og lei meg jeg er nå! Svigerinnen min har termin om en og en halv måned og vi skal feire julaften sammen. Lurer på hvordan jeg skal klare det. Mamma er knust og jeg tror ikke hun klarer å skjule det Anonymous poster hash: e8717...eaa
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Jeg og min mor har vært i byen i dag og når vi skal dra hjemover går vi forbi et utested. Der ser vi tilfeldigvis broren min stå og kline med en dame. Som ikke er hans kone! Så rasende og lei meg jeg er nå! Svigerinnen min har termin om en og en halv måned og vi skal feire julaften sammen. Lurer på hvordan jeg skal klare det. Mamma er knust og jeg tror ikke hun klarer å skjule det Anonymous poster hash: e8717...eaa Siden det er broren din. Konfrontere han og KJEFT på han så øra står bakfrem. Vanskelig å måtte holde maska ovenfor svigrinna di da. Om dere ikke klarer holde maska må dere jo fortelle det. En VELDIG lei og vanskelig sak. Anonymous poster hash: 8aa1b...48d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Hvorfor gikk dere ikke bort til han med en gang??? Anonymous poster hash: d030a...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå