Gjest Anybody Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Men hun får jo av mange andre, er det helt krise? Det river i hjertet men etter jeg ble sykmeldt har jeg gått ned til halvparten av lønnen jeg er vant til.. Hadde lyst til å kjøpe en morgenkåpe. Er det fælt om hun ikke får gave av meg? Hun blir tre på våren.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Nei, det er ikke fælt, hun får garantert en helt super jul Det er eneste deg det er vondt for. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 63b33...4b5
Gjest ronja røverdatter Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Det er ingen krise. En under-treåring kommer ikke til å savne julegave fra mamma.
smurfis Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Jeg synts jo det er litt trist da, både på dine og på datteren din sin vegne. Kan du ikke kjøpe noe veldig billig på nille da? Og pakke det inn? Om hun er tre år så går jo det greit. Eller er det sånn at du må snu på kronestykkene?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Du skulle ha sagt ifra litt før så vi kunne sendt deg penger eller morgenkåpe så du kunne klistre "fra mamma" på pakken. Du er en av de koseligste brukerne her inne Anonymous poster hash: 4ee19...1f6
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Skjønner jo du synes det er kjipt, men som over her , kan du ikke kjøpe en liten billig ting? en boks med såpebobler er vel stas?? i den alderen er der jo ikke verdien som teller! Anonymous poster hash: 6fa26...acf
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Har du ikke en 50-lapp da? Kjøp noe nissegodteri og noe dilldall på nille god juleklem Anonymous poster hash: 79c72...578
*Miss Marple* Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Det er ingen krise så lenge hun får andre gaver, men jeg holder med de som sier at det ikke er prisen som teller så en boks blåsebobler til 10 kr eller noen fine klemmer fra HM til 19,50 er mer enn nok (sånn hvis du har lyst å ha en gave fra mamma). Ellers ønsker jeg deg god bedring og en god og fredelig julefeiring for deg og dine ❤️
Gjest Kira Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Så lenge hun får gaver, så tror jeg hun er såpass ung at hun ikke helt registrerer hvem hun får hva av. Det er nok mye verre for deg enn for henne. Jysk har forøvrig morgenkåpe til barn til ca 80kr hvis det er overkommelig. Håper dere får en god jul med masse kos!
Gjest Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Hun får kankje en del gaver av slekten din? Og tror nok ikke hun legger merke til at det mangler fra deg i år siden hun er så liten Kos dere så godt dere kan. Kanskje morgenkåpen kommer salg over nyttår og hun får en nyttårsgave i stedet Endret 21. desember 2013 av Gjest
Gjest Anybody Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Morgenkåpen er billig, men myk g rosa fra princess eller var det kid? Den som ligger på senteret her Tusen takk for at dere letter min samvittighet! Men jeg har faktisk ikke en krone. Har minus på kontoen og regninger som bugner. Vet ikke helt ha jeg skal gjøre r jeg er langtidssykneldt og får lite sykepenger. Går faktisk +1000kr hver mnd og det er pengene til mat, klær, kos og kollektivt :/ Brutalt! Men sånn er det jo nå en periode. Da skal jeg prøve å ikke ha dårlig samvittighet.. Je har bare så enormt stor giverglede. Og i år får alle bakverk og datteren min ingenting Er sårt syntes jeg. Iallefal siden jeg ikke tror dette endrer seg med det første.. Men tusen takk for støttende ord! Det hjalp litt
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Hvor bor du da? Litt sent å sende nå, men hvis du bor i Asker/Bærum/Oslo så vil jeg gjerne at du skal få gitt henne morgenkåpen.. Anonymous poster hash: 63b33...4b5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Se om du finner link til den du likte da, så kan enten jeg eller Normajean ordne det til dere vet du!! :) Anonymous poster hash: 63b33...4b5
Populært innlegg NormaJean Skrevet 21. desember 2013 Populært innlegg #15 Skrevet 21. desember 2013 Juliea, jeg bor på mortensrud:) jeg skal fikse morgenkåpen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Er det ingen i familien din som kan legge ut ee hundrelappene? Ellers hyggelig at noen her inne ordner Anonymous poster hash: d5ece...965
skinnfilla Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 Fy fader så tøft det må være! Respekt for deg, for å være så sterk ! Sender en juleklem, bor du i nærheten av meg, skal jeg mer enn gjerne kjøpe en morgenkåpe til jenta di Bor i arendal
skinnfilla Skrevet 21. desember 2013 #18 Skrevet 21. desember 2013 Fy fader så tøft det må være! Respekt for deg, for å være så sterk ! Sender en juleklem, bor du i nærheten av meg, skal jeg mer enn gjerne kjøpe en morgenkåpe til jenta di Bor i arendal Så de andre hadde hevet seg på Da blir det jul da!!! Fine, gode ,snille damene
Gjest Anybody Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 Å så snille dere er! Nå ble jeg et rørt til tårer her! Det finnes så mye godhet!! http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=51&prodid=5261 Så flott det finnes gode støttende varme mennesker overalt! Nå ble jeg satt ut.. Og gråter litt.. Emosjonelt vrak *glad eg har lommetørkle* ❤
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #20 Skrevet 21. desember 2013 Varmer hjertet mitt at ukjente her inne hjelper! Vi feirer jul i utlandet i år, hadde jeg vært i Norge hadde jeg gledelig hjulpet deg! Anonymous poster hash: acb02...292
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #21 Skrevet 21. desember 2013 ❤ Glad det ordner seg! Hvis det skulle være noe annet senere så skrik ut, jeg bor ikke langt unna og vet godt hvordan det er å leve på omtrent ingenting! Anonymous poster hash: 63b33...4b5
Gjest Anybody Skrevet 21. desember 2013 #22 Skrevet 21. desember 2013 Tusen takk alle sammen! Så gode dere er! For meg er det samme hva slags morgenkåpe hun får, men hun ønsker seg så veldig fordi hun ser meg i min og hun er så god og snill med alle. Ser de har en på kid som er billigere også. Husker faktisk ikke hvem av de som ligger på senteret her akkurat nå..
NormaJean Skrevet 21. desember 2013 #23 Skrevet 21. desember 2013 Å så snille dere er! Nå ble jeg et rørt til tårer her! Det finnes så mye godhet!! http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=51&prodid=5261 Så flott det finnes gode støttende varme mennesker overalt! Nå ble jeg satt ut.. Og gråter litt.. Emosjonelt vrak *glad eg har lommetørkle* ❤ Jeg jobber natt denne helgen. Men kan rekke innom Lambertseter senteret før jobb i morgen (må bare sjekke åpningstidene, hehe) det er ikke en princess der, men det er en på Mortensrud senteret. Så sjekker der først. Hvis ikke får det evt bli en fra kid/lindex/HM
Gjest Anybody Skrevet 21. desember 2013 #24 Skrevet 21. desember 2013 Juliea, jeg bor på mortensrud:) jeg skal fikse morgenkåpen Tusen takk du er fantastisk! Så god du er! Det vil gjøre hele julen min så stort av deg å hjelpe meg sånn. ❤ Du er rene julenissen🎅
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. desember 2013 #25 Skrevet 21. desember 2013 1. Sjekk FB 2. Fy fader, så mange flotte damer det finnes her inne! Blir helt varm om hjertet av å lese denne tråden.
Anbefalte innlegg