Gå til innhold

Hvordan håndtere nye naboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Dette vekker virkelig min bekymring og da er en bekymringsmelding til barnevernet på sin plass.

Anonymous poster hash: 1ff27...882

Ja. Slik han oppfører seg så er det virkelig grunn til bekymring.

De har jo åpenbart ikke lært noe hjemme.

Anonymous poster hash: 06be7...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i vårt nabolag skjer akkurat det samme!! Er en gruppe (afrikanske) barn som bedriver herverk. De sparker i dører, river ut post, velter og knuser blomsterpotter og lista bare fortsetter og fortsetter. Vi har samme dilemma som dere... hva skal man gjøre?!?? Er jo VELDIG kjedelig at det skal være sånn :(

Anonymous poster hash: 45857...eb0

De KAN bli kastet ut.

Naboen hadde snakket med noen i sentralt borettslag og de ba han sende en skriftlig klage og så skulle de sende advarsel. Tre advarsler fra sentralt borettslag og de må flytte.

De anbefalte nabo å samtidig anmelde men han ville avvente og se hva som skjedde og om barnefar kanskje kom til fornuft.

Anonymous poster hash: 06be7...de6

Skrevet

Vet det kanskje ikke er det samme men jeg hadde problemer med naboen under meg. Hun gjorde hærverk, festet villt, hæsjet osv. Mange søvnløse netter hadde jeg, det var helt for jævlig. Og de holdt på hele natten, hver helg, slenging med dører, bråk ute ved vinduet. Det var rett og slett ikke til å kunne leve med. Mange ganger har jeg forsøkt å si ifra, enten ble jeg møtt med å ikke få noen som helst kontakt ellers så viste de meg fingeren.

Etter hvert fikk jeg nok å skrev til styret og forklarte situasjonen. Hun fikk en advarsel. Hun ga seg ikke. Jeg skrev på nytt og til å med ringte politiet, så jeg kunne få litt ro. Hun fikk enda en advarsel fra styret. Jeg fikk kopi på begge. Og etter det, no problem. Musestille. Og deilig er det. :)

Så mitt råd til deg HI er, ikke vær redd for å si ifra, enten til styret eller ring politiet. Du gjør jo ikke noe galt, du vil bare ha fred og ro. Lykke til og håper det ordner seg snart.

Hold oss oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...