Gå til innhold

julegave til meg fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg akkurat pakket inn - stappet i  en vingavepose - fem dvd fra  meg til meg. gleder meg til romjula!!! moulin rouge, babettes gjesebud, st elmos fire, min nabo tottoro, og en engel ved mitt bord. hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min julegave til meg fra meg var Uvi fra helvete. Gud velsigne antibiotika:/

Skrevet

nå har jeg akkurat pakket inn - stappet i  en vingavepose - fem dvd fra  meg til meg. gleder meg til romjula!!! moulin rouge, babettes gjesebud, st elmos fire, min nabo tottoro, og en engel ved mitt bord. hurra!

Det er deg væl unt. Håper armen ikke er så vondt lenger. God jul:)

Skrevet

Har glemt julegave til meg selv!!!

Krise...

Teller "the full treatment" hos frisøren i romjula?

I så fall er jeg berget.

Skrevet

Her er frisørtime, hårprodukter og vin kjøpt inn og dukker opp fra julenissens sekk på julaften :D

God jul og unn dere noe fint :)

Skrevet

God bedring kjære deg! :)

Skrevet

usj!

Skrevet (endret)

Så fint at andre også er som meg. Vi har vært snille som bare det, damer!

Nå kom mannen i mitt liv i sin lille røde bil, to filmer til, juhu! der himmel über berlin og paris, texas. inn i vinpose nr to, med kort på som sier hvor glad jeg er i meg :)

Endret av sug lut
Skrevet

Nå kom mannen i mitt liv i sin lille røde bil, to filmer til, juhu! der himmel über berlin og paris, texas. inn i vinpose nr to, med kort på som sier hvor glad jeg er i meg :)

Åh, Paris, Texas! For en filmperle. Ry Cooders sløye gitar setter virkelig strek under stemningen i den.

Skrevet

Åh, Paris, Texas! For en filmperle. Ry Cooders sløye gitar setter virkelig strek under stemningen i den.

ikke sant? jeg har den på lp, harry dean stantons stemme er også magisk.

Skrevet

Jeg har også kjøpt julegave til meg selv. En hel uke på kritthvite strender unde palmer.

(Jada, ungene og mannen får bli med hvis de lover å oppføre seg pent!)

Skrevet

Jeg har også kjøpt julegave til meg selv. En hel uke på kritthvite strender unde palmer.

(Jada, ungene og mannen får bli med hvis de lover å oppføre seg pent!)

Jeg kan også oppføre meg pent, kjempepent! Får jeg væme da?.... (Og her skulle jeg hatt en dådyrøynesmiley)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...