sug lut Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 nå har jeg akkurat pakket inn - stappet i en vingavepose - fem dvd fra meg til meg. gleder meg til romjula!!! moulin rouge, babettes gjesebud, st elmos fire, min nabo tottoro, og en engel ved mitt bord. hurra!
prekæs Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Min julegave til meg fra meg var Uvi fra helvete. Gud velsigne antibiotika:/
prekæs Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 nå har jeg akkurat pakket inn - stappet i en vingavepose - fem dvd fra meg til meg. gleder meg til romjula!!! moulin rouge, babettes gjesebud, st elmos fire, min nabo tottoro, og en engel ved mitt bord. hurra! Det er deg væl unt. Håper armen ikke er så vondt lenger. God jul:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Har glemt julegave til meg selv!!! Krise... Teller "the full treatment" hos frisøren i romjula? I så fall er jeg berget.
Mistletoe and wine Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Her er frisørtime, hårprodukter og vin kjøpt inn og dukker opp fra julenissens sekk på julaften God jul og unn dere noe fint
Mistletoe and wine Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Min julegave til meg fra meg var Uvi fra helvete. Gud velsigne antibiotika:/ God bedring kjære deg!
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2013 Min julegave til meg fra meg var Uvi fra helvete. Gud velsigne antibiotika:/ usj!
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Så fint at andre også er som meg. Vi har vært snille som bare det, damer! Nå kom mannen i mitt liv i sin lille røde bil, to filmer til, juhu! der himmel über berlin og paris, texas. inn i vinpose nr to, med kort på som sier hvor glad jeg er i meg Endret 21. desember 2013 av sug lut
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Så fint at andre også er som meg. Vi har vært snille som bare det, damer! Nå kom mannen i mitt liv i sin lille røde bil, to filmer til, juhu! der himmel über berlin og paris, texas. inn i vinpose nr to, med kort på som sier hvor glad jeg er i meg Åh, Paris, Texas! For en filmperle. Ry Cooders sløye gitar setter virkelig strek under stemningen i den.
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2013 Så fint at andre også er som meg. Vi har vært snille som bare det, damer! Nå kom mannen i mitt liv i sin lille røde bil, to filmer til, juhu! der himmel über berlin og paris, texas. inn i vinpose nr to, med kort på som sier hvor glad jeg er i meg Åh, Paris, Texas! For en filmperle. Ry Cooders sløye gitar setter virkelig strek under stemningen i den. ikke sant? jeg har den på lp, harry dean stantons stemme er også magisk.
Iiiiik Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Julegave fra meg til meg er en stor bunke bøker. Samt en sånn ukeplan http://www.ukeplan.no/produkter/ukeplan/
Gjest Kira Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har også kjøpt julegave til meg selv. En hel uke på kritthvite strender unde palmer. (Jada, ungene og mannen får bli med hvis de lover å oppføre seg pent!)
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har også kjøpt julegave til meg selv. En hel uke på kritthvite strender unde palmer. (Jada, ungene og mannen får bli med hvis de lover å oppføre seg pent!) Jeg kan også oppføre meg pent, kjempepent! Får jeg væme da?.... (Og her skulle jeg hatt en dådyrøynesmiley)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå